באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
רכשתי שולחן אוכל, תשלום במזומן מראש, המוצר הגיע שבור ואין עם מי לדבר, חודשיים שמורחים אותי, אולי דרך בתי משפט בסוף. אתם שמים את כספכם על קרן הצבי, הכל יפה בתצוגה בפועל האיכות פשוט אפס אחרי הקנייה, אל תיפלו בפח, התרחקו מהחנות הזאת
המשלוח הגיע בזמן שירות חבל על הזמן
רכשתי שולחן אוכל, תשלום במזומן מראש, המוצר הגיע שבור ואין עם מי לדבר, חודשיים שמורחים אותי, אולי דרך בתי משפט בסוף. אתם שמים את כספכם על קרן הצבי, הכל יפה בתצוגה בפועל האיכות פשוט אפס אחרי הקנייה, אל תיפלו בפח, התרחקו מהחנות הזאת
הכול מהמם ומומלץ לבקר בחנות