מנסה כבר יומיים ליצור קשר עם החברה, בכדי לשאול שאלות לפני התקנת קולטים גדולים על גג הבניין. אין מענה. למרות שניסיתי לאורך כל היומיים.
שלחתי מייל. אין מענה.
החברה פעילה וקיימת בכלל?
רותי קינן
18.02.2025
שירות ברמה הכי נמוכה שהרתי ב54 שנות חיי.היו אצלי כבר פעמיים ועדיין אין לי מים חמים וכל פעם לקחו 300 שקל על כלום ושום דבר.אני מרגיש שאני משרת אותם ומספק להם שירות ולא ההיפך
ל א ל ה ת ק ר ב אליהם
Claudio Tevelez
10.02.2025
שירות גועל נפש. בית חדש מערכת חדשה שהותקנה ואין מים חמים. ימים שלמים ללא מענה טלפונים. חוצפה ובזיון של חברה. להתרחק כמו מאש
שלמה מיכה
13.01.2025
שירות מזעזע, תת רמה.
בניין חדש, במהלך השנה הראשונה כמעט מחצית מהדירות סבלו מתקלות בטרמוסטט של הדוד שהמים לא מתחממים ונדרש טכנאי מטעמם.
אין מענה טלפוני, שעות על הקו אף אחד לא עונה. משאירים הודעה ואףאחד לא חוזר.... סיוט להשיג אותם.
גם אחרי שעונים לטלפו
Arik Vainer
09.01.2025
גועל נפש של חברה תתרחקו כמו מאש
לא לוקחים אחריות על כלום.
מסננים בטלפונים ולא שולחים טכנאי.
גיתית בר אשר
22.10.2024
שירות אדיב מהיר ומקצועי .
ממליצה בחום
אפרת
04.04.2024
לצערי אי מענה.
ובריחה מאחריות.
מערכת סולארית בבנין שהותקנה באופו לקוי.
ושבועות ארוכים בתוך תקופת האחריות אין מים חמים לשכנים.
דירה לנופש בירושלים
05.04.2023
ראו הוזהרתם לא להתקרב מאוכזבת מהשירות חודשיים שלמים ללא מים חמים ואני עם תינוק בבית משאירה הודעות מידי יום ובקשות שיחזרו אליי אך לא דובים ולא יער אילולא הקבלן שבחר בהם לעולם לא הייתי בוחרת בהם
Rotem Haroni
09.10.2020
תיקון דוד והחלפת גוף חימום.הגיעו בזמן פתרו את התקלה במחיר הוגן.תודה אביב
אבי בלאיש
01.02.2020
יצרן אמין, שירות אדיב וסימפטי עם מוצרים באיכות גבוהה ומכירים שפויים. מניסיון והיכרות של הרבה שנים מבחינתי וניסיוני, ממליץ בחום.
לקוח מתמיד
25.12.2018
בבנין שלנו 24 דירות הבנין הוא פחות משנה בסיום השיפוץ בדירות שלי ובחיבור למערכת הברזים גילינו שאין מים חמים בכלל התקשרנו אין ספור פעמים למחלקת השירות הטכנאים שמגיעים הם לא מיקצועים מאוד אנטיפטים וחוצפנים כבר עברו יותר מחודשיים ועדיין המערכת לא עובדת אין מים חמים אלה אם מדליקים דוד חשמל.
נאמר לי על ידי מנהל השרות שהמערכות הם באיכות מעולה ומאוד יעילות עדיין לא ראינו שום תוצאות חיוביות אפילו מים פושרים לא מקבלים רק קרים.
אנחנו מאוד מקווים שימצאו מה התקלות ושהמערכת תפעל כשורה.
נעדכן בהמשך
עדי
22.02.2018
בבניין בו אני גר יש 30 דירות. בכולם הותקנו דוודים מחברת פרת. יש לנו בגג קולטי שמש. רוב הדיירים נכנסו לדירותיהם לפני כשנה בקירוב. בקיץ לא היו תלונות. כשהגיעה הסופה הראשונה הגיעו תלונות בווטסאפ על "אין מים חמים". עד כה 10 מתוך 30 דיירים התלוננו! החברה לא לוקחת אחריות. לטענתם האחריות פקעה כי עברה שנה מאז שהבנייו קבל טופס 4.
שני דיירים אכן שילמו לחברה על החלפת יחידת החימום. אני לא יודע מה עם היתר. במקרה שלי אני יודע בוודאות שבפעם הראשונה בו רציתי להשתמש בחשמל לחימום המים, הדוד לא התחמם. או שהציוד גרוע או שיש ליקויים בהתקנה, בכל מקרה אני נותן "0" כוכבים עבור הציוד וגם עבור השירותיות.
אין שירות אין מענה תקלות חוזרות בדודים חדשים
מנסה כבר יומיים ליצור קשר עם החברה, בכדי לשאול שאלות לפני התקנת קולטים גדולים על גג הבניין. אין מענה. למרות שניסיתי לאורך כל היומיים. שלחתי מייל. אין מענה. החברה פעילה וקיימת בכלל?
שירות ברמה הכי נמוכה שהרתי ב54 שנות חיי.היו אצלי כבר פעמיים ועדיין אין לי מים חמים וכל פעם לקחו 300 שקל על כלום ושום דבר.אני מרגיש שאני משרת אותם ומספק להם שירות ולא ההיפך ל א ל ה ת ק ר ב אליהם
שירות גועל נפש. בית חדש מערכת חדשה שהותקנה ואין מים חמים. ימים שלמים ללא מענה טלפונים. חוצפה ובזיון של חברה. להתרחק כמו מאש
שירות מזעזע, תת רמה. בניין חדש, במהלך השנה הראשונה כמעט מחצית מהדירות סבלו מתקלות בטרמוסטט של הדוד שהמים לא מתחממים ונדרש טכנאי מטעמם. אין מענה טלפוני, שעות על הקו אף אחד לא עונה. משאירים הודעה ואףאחד לא חוזר.... סיוט להשיג אותם. גם אחרי שעונים לטלפו
גועל נפש של חברה תתרחקו כמו מאש לא לוקחים אחריות על כלום. מסננים בטלפונים ולא שולחים טכנאי.
שירות אדיב מהיר ומקצועי . ממליצה בחום
לצערי אי מענה. ובריחה מאחריות. מערכת סולארית בבנין שהותקנה באופו לקוי. ושבועות ארוכים בתוך תקופת האחריות אין מים חמים לשכנים.
ראו הוזהרתם לא להתקרב מאוכזבת מהשירות חודשיים שלמים ללא מים חמים ואני עם תינוק בבית משאירה הודעות מידי יום ובקשות שיחזרו אליי אך לא דובים ולא יער אילולא הקבלן שבחר בהם לעולם לא הייתי בוחרת בהם
תיקון דוד והחלפת גוף חימום.הגיעו בזמן פתרו את התקלה במחיר הוגן.תודה אביב
יצרן אמין, שירות אדיב וסימפטי עם מוצרים באיכות גבוהה ומכירים שפויים. מניסיון והיכרות של הרבה שנים מבחינתי וניסיוני, ממליץ בחום.
בבנין שלנו 24 דירות הבנין הוא פחות משנה בסיום השיפוץ בדירות שלי ובחיבור למערכת הברזים גילינו שאין מים חמים בכלל התקשרנו אין ספור פעמים למחלקת השירות הטכנאים שמגיעים הם לא מיקצועים מאוד אנטיפטים וחוצפנים כבר עברו יותר מחודשיים ועדיין המערכת לא עובדת אין מים חמים אלה אם מדליקים דוד חשמל. נאמר לי על ידי מנהל השרות שהמערכות הם באיכות מעולה ומאוד יעילות עדיין לא ראינו שום תוצאות חיוביות אפילו מים פושרים לא מקבלים רק קרים. אנחנו מאוד מקווים שימצאו מה התקלות ושהמערכת תפעל כשורה. נעדכן בהמשך
בבניין בו אני גר יש 30 דירות. בכולם הותקנו דוודים מחברת פרת. יש לנו בגג קולטי שמש. רוב הדיירים נכנסו לדירותיהם לפני כשנה בקירוב. בקיץ לא היו תלונות. כשהגיעה הסופה הראשונה הגיעו תלונות בווטסאפ על "אין מים חמים". עד כה 10 מתוך 30 דיירים התלוננו! החברה לא לוקחת אחריות. לטענתם האחריות פקעה כי עברה שנה מאז שהבנייו קבל טופס 4. שני דיירים אכן שילמו לחברה על החלפת יחידת החימום. אני לא יודע מה עם היתר. במקרה שלי אני יודע בוודאות שבפעם הראשונה בו רציתי להשתמש בחשמל לחימום המים, הדוד לא התחמם. או שהציוד גרוע או שיש ליקויים בהתקנה, בכל מקרה אני נותן "0" כוכבים עבור הציוד וגם עבור השירותיות.