באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
רציתי להודות לכם על השירות והיחס המקצועי.
הוטרינר היה סבלני, הסביר הכול בצורה ברורה וטיפל בכלבה שלי בצורה מדהימה ועדינה.
קיבלתי מענה לכל השאלות והרגשתי שיש על מי לסמוך.
תודה רבה לכם, ממליץ בחום
Emile Qassmi
15.07.2024
נהניתי מהשירות
adam curi
30.03.2024
שירות מספר 1 הוא עושה עבודה טובה,מסביר, סבלני ואין עליו חוזר אליו תמיד וממליץ בחום.
neriya haibi
11.02.2023
אחלה רופא ...יודע מה הוא עושה
עונה תמיד ...אכפתי ולא עושק בכסף...אין ספק שאמליץ עליו למי שאני יכול
רציתי להודות לכם על השירות והיחס המקצועי. הוטרינר היה סבלני, הסביר הכול בצורה ברורה וטיפל בכלבה שלי בצורה מדהימה ועדינה. קיבלתי מענה לכל השאלות והרגשתי שיש על מי לסמוך. תודה רבה לכם, ממליץ בחום
נהניתי מהשירות
שירות מספר 1 הוא עושה עבודה טובה,מסביר, סבלני ואין עליו חוזר אליו תמיד וממליץ בחום.
אחלה רופא ...יודע מה הוא עושה עונה תמיד ...אכפתי ולא עושק בכסף...אין ספק שאמליץ עליו למי שאני יכול