באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
מטפל מעולה, אחד הטובים. בן שלי מטופל אצל זבולון מגיל 12 ועד היום. הוא כבר בן 23. אין הרבה מומחים ב ASD ברמה שלו
מאוד קשה ומאוד משמח למצוא אנשים שלא רק באמת אכפת להם, אלא שיודעים לעזור לך בתקופות הכי חשוכות בחייך
מקצוען ונחמד
פסיכולוג מצויין, שלחו אותנו לעשות אבחון לבן שלנו. קבלנו עליו המלצה וככה הגענו אליו. הוא עשה עבודה מקצועית, היה נחמד ונעים, והדו"ח שקבלנו מאוד עזר לנו.
מטפל מעולה, אחד הטובים. בן שלי מטופל אצל זבולון מגיל 12 ועד היום. הוא כבר בן 23. אין הרבה מומחים ב ASD ברמה שלו
מאוד קשה ומאוד משמח למצוא אנשים שלא רק באמת אכפת להם, אלא שיודעים לעזור לך בתקופות הכי חשוכות בחייך
מקצוען ונחמד
פסיכולוג מצויין, שלחו אותנו לעשות אבחון לבן שלנו. קבלנו עליו המלצה וככה הגענו אליו. הוא עשה עבודה מקצועית, היה נחמד ונעים, והדו"ח שקבלנו מאוד עזר לנו.