באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
לא מחליפה את סיגל - מקסימה, נעימה, מקצועית, קשובה. הקשר חברי חם של שנים רבות. אוהבת אותה ובשמחה ממליצה לכן/ם.
Sophie Pozner
17.02.2025
אישה מדהימה, מקצועית,שירותית
גמישה בשעות אמינה והכי חשוב תעשה הכל בשביל לקוחותיה.
קליניקה הכי נעימה וטובה שביקרתי בה
מומלצת בחום
קלי עמר
16.02.2025
מרוצה וממליצה שירותית , וותק ומקצועיות
גילי שמחון
16.02.2025
סיגל בחורה מדהימה מקצועית ידי זהב עם תוצאות מוכחות .אהבתי
Ofra Snir
16.02.2025
אישה מדהימה מקצועית ויסודית אמינה ותמיד באנרגיות טובות תודה
maayan mina
16.02.2025
רוצה לשתף שמקבלת שירות מקצועי ואדיב מאוד מסיגל אצלה כבר יותר מ10 שנים וכל פעם מחדש עומדת בזמנים ובתוצאות , זכיתי לראות את ההתחדשות הטכנולוגית שהביאה לקליניקה ולהשתמש בה
אין ספק שמי שתגיע לא תתאכזב, בהבטחה
רק ברכה והצלחה פרנסה בשפע
דליה עמר
16.02.2025
ממליצה מאודדד מקום נקי, עם אווירה נעימה, סיגל מאוד מקצועית, אדיבה, ישרה וסובלנית. המחירים מאוד הוגנים
Keren Rozental
16.02.2025
סיגל מקצועית, אחראית, יסודית ואמינה. פשוט אלופה וממליצה בחום
מורי עדי חליבה
16.02.2025
סיגל מקצועית אמינה , מומלצת מכל הלב , מקום נעים מאוד .
מקסימה עובדת יפה ומקפידה יפה גם הניקיון
לא מחליפה את סיגל - מקסימה, נעימה, מקצועית, קשובה. הקשר חברי חם של שנים רבות. אוהבת אותה ובשמחה ממליצה לכן/ם.
אישה מדהימה, מקצועית,שירותית גמישה בשעות אמינה והכי חשוב תעשה הכל בשביל לקוחותיה. קליניקה הכי נעימה וטובה שביקרתי בה מומלצת בחום
מרוצה וממליצה שירותית , וותק ומקצועיות
סיגל בחורה מדהימה מקצועית ידי זהב עם תוצאות מוכחות .אהבתי
אישה מדהימה מקצועית ויסודית אמינה ותמיד באנרגיות טובות תודה
רוצה לשתף שמקבלת שירות מקצועי ואדיב מאוד מסיגל אצלה כבר יותר מ10 שנים וכל פעם מחדש עומדת בזמנים ובתוצאות , זכיתי לראות את ההתחדשות הטכנולוגית שהביאה לקליניקה ולהשתמש בה אין ספק שמי שתגיע לא תתאכזב, בהבטחה רק ברכה והצלחה פרנסה בשפע
ממליצה מאודדד מקום נקי, עם אווירה נעימה, סיגל מאוד מקצועית, אדיבה, ישרה וסובלנית. המחירים מאוד הוגנים
סיגל מקצועית, אחראית, יסודית ואמינה. פשוט אלופה וממליצה בחום
סיגל מקצועית אמינה , מומלצת מכל הלב , מקום נעים מאוד .