באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
האוכל היה על הפנים. הזמנתי כמה מנות ביחד. האוכל היה ייבש ובלי נשמה ניסיתי לשתף את המוכר, והוא אמר לי, אלה המנות, אני מוכר כאלה מאות ביום כנראה שהזמנת משהו שאתה לא אוהב
האוכל היה על הפנים. הזמנתי כמה מנות ביחד. האוכל היה ייבש ובלי נשמה ניסיתי לשתף את המוכר, והוא אמר לי, אלה המנות, אני מוכר כאלה מאות ביום כנראה שהזמנת משהו שאתה לא אוהב
קיבלתי יחס חם, המחיר היה מצוין
קיבלתי שרות מצוין , היה טעים ואיכותי מאוד