באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
את הדירה קניתי בנתיבות ברחוב אריאל שרון 19 מאז לוטם אחזקות אחראית על האחזקה,אנחנו משלמים 300 שקל שזה מכובד,את בלובי מתחזקים יפה,אבל ברחבת הדיירים ובשטח החנייה יש מזבלה במשך שנה,יום אחד לא ראיתי שהשטח נקי,בכל פינה זבל,גם קרטונייה וחדר זבל זוועה.
הרצל שמעוני
16.03.2026
אין יחס אין נקיון פשוט שרות של שרלטנים גרוע ביותר
אלישבע רומנו
04.06.2025
שירות זוועה
בוודאי לא שווה את המחיר
אחזקה פשוט מגעילה
את הדירה קניתי בנתיבות ברחוב אריאל שרון 19 מאז לוטם אחזקות אחראית על האחזקה,אנחנו משלמים 300 שקל שזה מכובד,את בלובי מתחזקים יפה,אבל ברחבת הדיירים ובשטח החנייה יש מזבלה במשך שנה,יום אחד לא ראיתי שהשטח נקי,בכל פינה זבל,גם קרטונייה וחדר זבל זוועה.
אין יחס אין נקיון פשוט שרות של שרלטנים גרוע ביותר
שירות זוועה בוודאי לא שווה את המחיר אחזקה פשוט מגעילה