באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
שירות פשוט מזעזע. קיבלתי את הפלאפון אחרי קרוב לחודש,לא עונים לטלפונים. יש להם מוקד הודעות הם לא עונים ולא חוזרים,התקשרתי עשרות פעמים וגם כשענו לא עשו דבר על מנת לזרז את התהליך ורוב הפעמים גם לא חזרו אליי. להתרחק מהם ולא להיכנס לשם לכו למעבדה אחרת מומלץ בחום.
26.02.2015
04.02.2015
15.01.2015
צריך לבדוק אם זה לא קבוצה של נוכלים
ינון
15.01.2015
24.12.2014
עשיתי ביטוח למכשיר האייפון.הבטיחו מכשיר חלופי,אך כשמסרתי המכשיר לתיקון לא קיבלתי מכשיר חלופי.לא עונים לטלפון,לא עונים למיילים. אין עם מי לדבר!
שירות פשוט מזעזע. קיבלתי את הפלאפון אחרי קרוב לחודש,לא עונים לטלפונים. יש להם מוקד הודעות הם לא עונים ולא חוזרים,התקשרתי עשרות פעמים וגם כשענו לא עשו דבר על מנת לזרז את התהליך ורוב הפעמים גם לא חזרו אליי. להתרחק מהם ולא להיכנס לשם לכו למעבדה אחרת מומלץ בחום.
צריך לבדוק אם זה לא קבוצה של נוכלים
עשיתי ביטוח למכשיר האייפון.הבטיחו מכשיר חלופי,אך כשמסרתי המכשיר לתיקון לא קיבלתי מכשיר חלופי.לא עונים לטלפון,לא עונים למיילים. אין עם מי לדבר!