באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
קניתי קמח והוא קמח מעולה יוצאות לחם נהדר
השתמשתי בקמח כוסמין שלהם והוא מדהים
קניתי לאחרונה במבצע 12 אריזות של 1 ק"ג קמח כוסמין ויצאו חלות דפוקים, בחיים לא יצאו לי כך בטעם מגעיל ולא תפוח,בקיצור התאכזבתי נורא
קניתי קמח והוא קמח מעולה יוצאות לחם נהדר
השתמשתי בקמח כוסמין שלהם והוא מדהים
קניתי לאחרונה במבצע 12 אריזות של 1 ק"ג קמח כוסמין ויצאו חלות דפוקים, בחיים לא יצאו לי כך בטעם מגעיל ולא תפוח,בקיצור התאכזבתי נורא