באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
שירות מצויין, אווירה נעימה עובדים נעימים בסך הכל אחלה.
לגבי המחיר בואו לא נשכח שזו חנות נוחות ולא מכולת משנות 70-80.
במקרה של קניה גדולה אני קופץ לאחת הרשתות הגדולות.
אבל .. ליום יום השלמות ודברים דחופים.. זה המקום נקודה.
ל. קפלן
11.09.2018
על הפנים לדעתי חייבים לתחשב במחירים המוגזמים ₪24 שקל לגבינה לבנה וחלה פרוסה זה מחיר מופקר....
אנונימי...
17.07.2015
אני ממש שמחה שיש את החנות הזאות כי היא פתוחה את 07:30 ויש בה הכול
שירות מצויין, אווירה נעימה עובדים נעימים בסך הכל אחלה. לגבי המחיר בואו לא נשכח שזו חנות נוחות ולא מכולת משנות 70-80. במקרה של קניה גדולה אני קופץ לאחת הרשתות הגדולות. אבל .. ליום יום השלמות ודברים דחופים.. זה המקום נקודה.
על הפנים לדעתי חייבים לתחשב במחירים המוגזמים ₪24 שקל לגבינה לבנה וחלה פרוסה זה מחיר מופקר....
אני ממש שמחה שיש את החנות הזאות כי היא פתוחה את 07:30 ויש בה הכול
מומלץ בחום, מהיר , איכותי, וזול .