באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
הכנתי מראש כמות נכבדה של צילומים. אחד העובדים כל הזמן ניסה לזרז אותי. כשלא יכלתי יותר אמרתי לו שאם הוא מעוניין שאני אצלם במקום אחד שרק יגיד, ואני בשמחה אלך, וכשראיתי שהיחס לא משתנה הלכתי באמצע כדי לקבל חשבון ולשלם ולצאת משם, תוך כדי שאני מתלונן על כך שהעובד הזה כל הזמן רק מנסה למנוע ממני לבצע צילומים. אז הוא בא אליי בקטע מאיים, אומר לי אל תכניס לי מילים לפה, מכנה אותי בשמות גנאי ואומר לי לעוף מכאן. מדובר על עסק של עבריינים.
08.10.2016
טלי04.09.2016
עופר
חוות דעת נוספותמאור פנים וסבלנות
הכנתי מראש כמות נכבדה של צילומים. אחד העובדים כל הזמן ניסה לזרז אותי. כשלא יכלתי יותר אמרתי לו שאם הוא מעוניין שאני אצלם במקום אחד שרק יגיד, ואני בשמחה אלך, וכשראיתי שהיחס לא משתנה הלכתי באמצע כדי לקבל חשבון ולשלם ולצאת משם, תוך כדי שאני מתלונן על כך שהעובד הזה כל הזמן רק מנסה למנוע ממני לבצע צילומים. אז הוא בא אליי בקטע מאיים, אומר לי אל תכניס לי מילים לפה, מכנה אותי בשמות גנאי ואומר לי לעוף מכאן. מדובר על עסק של עבריינים.