באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
קרה מקרה של הטעיה לקוחות, בזיון, התנהגות בריונית, צעקות, של אדון "מוטי מימון," שלמתי 2500 שקל למזגן טורנדו טופ אינוורטר 1800, לפתע קבלתי טופ אינוורטר 1400, הוכחתי לאדון "מוטי מימון" את הטעות הוא התחיל להשתולל במקום לבוא להתנצל, עשה את ההפך הגמור, לא להתקרב למקום הזה בשום אופן, מאוכזב מאוד!!!!
קרה מקרה של הטעיה לקוחות, בזיון, התנהגות בריונית, צעקות, של אדון "מוטי מימון," שלמתי 2500 שקל למזגן טורנדו טופ אינוורטר 1800, לפתע קבלתי טופ אינוורטר 1400, הוכחתי לאדון "מוטי מימון" את הטעות הוא התחיל להשתולל במקום לבוא להתנצל, עשה את ההפך הגמור, לא להתקרב למקום הזה בשום אופן, מאוכזב מאוד!!!!