באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
בתאריך 12.10.17 ביקרתי עם בת זוגתי בחנות.
החנות הייתה ריקה מאנשים והמוכרת לא הציעה או פנתה אלינו להציע עזרה לאחר מכן היא פנתה אלינו בצורה מזלזת מאוד שהיא צריכה לסגור ושנצא למרות שהיה מופיע שיש חצי שעה עד הסגירה נורא נפגענו אישית מהיחס המזלזל מציע לשלם טיפה יותר כסף ולקבל מוצרים איכותים ויחס הוגן.
בתאריך 12.10.17 ביקרתי עם בת זוגתי בחנות. החנות הייתה ריקה מאנשים והמוכרת לא הציעה או פנתה אלינו להציע עזרה לאחר מכן היא פנתה אלינו בצורה מזלזת מאוד שהיא צריכה לסגור ושנצא למרות שהיה מופיע שיש חצי שעה עד הסגירה נורא נפגענו אישית מהיחס המזלזל מציע לשלם טיפה יותר כסף ולקבל מוצרים איכותים ויחס הוגן.