באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
הייתי שם באלוטף, כשהייתי בת 3 בערך,
הייתי עם הגננת מיכל, אאני זוכרת את השם אבל לא אותה באמת.
ממליצה שם בחוםםםםםםםםםםםם!
למי שיזכור/תזכור אותי, אני ליבי והתחנכתי בגן💘💘
הייתי שם באלוטף, כשהייתי בת 3 בערך, הייתי עם הגננת מיכל, אאני זוכרת את השם אבל לא אותה באמת. ממליצה שם בחוםםםםםםםםםםםם! למי שיזכור/תזכור אותי, אני ליבי והתחנכתי בגן💘💘