באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
כל פעם שאני נכנס לשם אני מרגיש שהמתדלקת אומרת לעצמה: "אוף.. שוב הגיע לקוח.." השירות איטי, אתה מחכה מלא זמן לתגובה, וכשהיא סוף סוף מגיעה, אז זה תמיד ביובש ובזילזול.. ממש הרגשה רעה.. פעם לפחות המחיר היה טוב.. היום רגיל כמו כולם.
כל פעם שאני נכנס לשם אני מרגיש שהמתדלקת אומרת לעצמה: "אוף.. שוב הגיע לקוח.." השירות איטי, אתה מחכה מלא זמן לתגובה, וכשהיא סוף סוף מגיעה, אז זה תמיד ביובש ובזילזול.. ממש הרגשה רעה.. פעם לפחות המחיר היה טוב.. היום רגיל כמו כולם.