באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ואמצעים נוספים, לרבות של צדדים שלישיים, על מנת לאפשר חווית גלישה טובה ומותאמת אישית, וכן לצורך סטטיסטיקה, ניתוח מאפייני גלישה ושיווק. לפרטים נוספים
גבו ממני בדצמבר 2019 4500 שח' מלוא סכום המוצר ולא סיפקו עד היום
ללא קשר לקורונה, המוצר היה צריך להיות מסופק לפני עידן הקורונה.
הבטיחו שיחזירו כסף ונעלמו
כרגע צריך להתנהל מולם בבתי משפט
גבו ממני בדצמבר 2019 4500 שח' מלוא סכום המוצר ולא סיפקו עד היום ללא קשר לקורונה, המוצר היה צריך להיות מסופק לפני עידן הקורונה. הבטיחו שיחזירו כסף ונעלמו כרגע צריך להתנהל מולם בבתי משפט