חג הפסח קרב ובא וזה בדיוק הזמן שכולנו מתחילים לחשוב מה צריך לנקות בבית ואיך בכלל מתחילים? בין אם אתם רוצים להיפטר מכל החמץ, או לנצל את ההזדמנות לצחצח את הבית אחרי שלא עשיתם את זה הרבה זמן - הפתרון האידיאלי עבורכם הוא להזמין חברת ניקיון מקצועית.

חברת ניקיון יכולה לחסוך לכם זמן רב ולנקות את הבית עם מכשור חדשני ומתקדם וביסודיות רבה. מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקיון לפסח? כל המידע על חברות ניקיון שיכינו לכם את הבית נקי ומצוחצח לקראת פסח.

 

למה לבחור בחברת ניקיון לפסח הקרוב?

בין אם יש לכם בית קטן עם הרבה רהיטים או בית גדול עם מספר קומות, חברת ניקיון מקצועית תוכל לחסוך לכם זמן יקר ולנקות את כל מה שאתם רוצים ביום עבודה אחד. בנוסף, חברות הניקיון מביאות איתן חומרי ניקוי איכותיים בעזרתן ניתן להיפטר מכתמי לכלוך קשים ולהשאיר את הבית שלכם מצוחצח ונקי, כך שתוכלו להתחיל את החג באווירה נעימה.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקיון לפסח?

  • תיאום ציפיות - מומלץ לבצע מראש תיאום ציפיות עם חברת הניקיון ולשאול מה כולל השירות שלהם בדיוק. לעיתים חברת הניקיון עלולה להגיע אל ביתכם ולא לנקות את כל מה שרציתם או דווקא את מה שהכי היה לכם חשוב, עקב חוסר תיאום ציפיות. לכן בדיקה מראש תחסוך לכם אי נעימות.
     
  • סיכום המחיר מראש - לא פעם קורה שחברות ניקיון קובעות מחיר מראש ולאחר שהן מגיעות הן מעלות אותו וברוב המקרים זה בעקבות פער גדול בין מה שהוסבר להם בטלפון, לבין מה שעליהם לנקות בפועל. החברה יכולה לטעון שיש דברים קשים לניקוי שלא סוכמו מראש.
    כדי לחסוך מכם את עוגמת הנפש, מומלץ לשלוח לחברת הניקיון סרטון בו רואים במדויק את כל העבודה שיש לבצע בבית, או אם קיימת אפשרות שיגיעו לבית מראש ויתרשמו ממנו. לאחר מכן תוכלו לתאם איתם את המחיר. בנוסף, תמיד תוכלו לתת טיפ לעובדים אם אתם מרוצים מהשירות.
     
  • חומרי ניקוי - מומלץ לבדוק עם חברת הניקיון באילו חומרי ניקוי הם משתמשים, שכן לעיתים הם עלולים להשתמש בחומרים חזקים מאוד כמו חומצות שעלולות להשאיר נזק רב בבית. הנזקים עלולים להיגרם לכלים הסניטריים, לאריחים, לרובה, למקלחונים או למשטחי השיש. בנוסף, אם אתם רוצים לבצע בבית הברקה או פוליש, בדקו שזה מתאים לסוג הריצוף שלכם כדי שלא יגרם נזק.
     
  • המלצות - תמיד כדאי לקרוא המלצות על חברות לפני שמזמינים אותן. המלצות יכולות להעיד אם החברה מספיק מקצועית ועם ניסיון. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.  

 

חברת ניקיון לפסח מחירים

 

 

חברת ניקיון לפסח - מה כולל השירות?

  • ניקיון יסודי של כל חדרי הבית ושטיפה מקצועית של הרצפה
  • ניקיון של כל הריהוט בבית הכולל חפצים, מדפים וארונות
  • ניקוי יסודי מבפנים ומבחוץ של כל החלונות והתריסים בבית
  • חידוש מרצפות ופוליש
  • ניקוי כתמים קשים מהספות, המזרונים והשטיחים
  • ניקוי של כתמי עובש שהצטברו במטבחים ובמקלחות
  • ניקוי יסודי של המסננים במזגנים בכל חדרי הבית

 

בחירת חברת ניקיון על פני מנקה

קיימות מגוון סיבות בעקבותן עדיף לבחור בחברת ניקיון לעומת מנקה פרטי:
 

  1. מקצועיות - מנקה פרטי אמנם יכול להיות עם ניסיון רב, אך חברת ניקיון לרוב תהיה מקצועית יותר, שכן היא עוברת הכשרות ויודעת איך להשתמש במכונות ניקוי ומכירה שיטות ייחודיות לניקיון.
     
  2. זמן - לרוב, חברת ניקיון תגיע עם מספר עובדים, כך הם יכולים לייעל את העבודה ולסיים אותה מהר יותר מאשר מנקה בודד. שכן ניקיון לקראת פסח יסודי יותר מניקיון רגיל ויכול להימשך זמן רב.
     
  3. שירותים - חברות ניקיון יכולות לתת מענה על מגוון שירותי ניקיון שונים ומורכבים עבור הלקוחות. לדוגמה, פוליש, קרצוף רטוב, קרצוף יבש, ניקוי בקיטור ועוד. לעומת זאת, ברוב המקרים למנקה יחיד אין את המכשור ההכרחי לניקיון מסוג זה.
     
  4. זמינות - בדרך כלל, מנקים פרטיים עמוסים מאוד, במיוחד לקראת חג הפסח בו הרבה אנשים זקוקים להם ואף קובעים איתם זמן רב מראש. לעומת זאת, לחברות ניקיון יש זמינות גבוהה יותר, שכן יש לה המון עובדים שהיא מעסיקה בשוטף.

 

חברת ניקיון לבתים לפסח

 

 

כיצד ניתן לחסוך בהוצאות עם חברת ניקיון לפסח?

כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון, היא יכולה ביום עבודה אחד להספיק לנקות מגוון רחב של דברים בבית ולייעל את הזמן כראוי, לעומת מנקה פרטי שייקח לו הרבה יותר זמן וככל הנראה יחלק את ימי העבודה שלו ויעבוד שעות רבות כדי לסיים את כל המוטל עליו.

אמנם חברת ניקיון גובה תשלום יותר גבוה ממנקה פרטי, אך תצטרכו לשלם למנקה פרטי עבור מספר ימי עבודה וזה עלול לייקר את המחיר, לעומת חברת ניקיון שתסיים את כל העבודה ביום אחד.

 

מחפשים חברת ניקיון לפסח 2023? מצאו חברת ניקיון באזורכם: