מעבר להנאה הרבה שמסבות המסעדות ללקוחותיהן, הן גם מספקות עבודה ופרנסה להרבה מאד אנשים מתחומים שונים. אילו תחומי עיסוק מתפרנסים מענף המסעדנות בארץ?

כשאנו יושבים במסעדה, אנו פוגשים לרוב רק את המלצר. אלא שמאחורי המלצר עומדת קבוצה שלמה של אנשים שעובדים קשה כדי שהמנה המושלמת תגיע אל הצלחת שלנו: שף, עוזר טבח וטבחי משנה, עובדי מטבח, ספקים שונים של מוצרי מזון שונים (לכל מוצר ספק שונה: בשר, חלב, ירקות, קינוחים), ברמנים, מאבטח, עובדי ניקיון, אחראי משמרת, בעלי המסעדה ועוד.

מכיוון שתל אביב היא בירת הקולינריה הישראלית, אין פלא איפה שרבים נוהרים אליה מכל קצוות הארץ על מנת שיוכלו להתפרנס בכבוד מענף המסעדנות.

אילו סוגי מסעדות אפשר למצוא בתל אביב?

תל אביב, עיר הבילויים, היא מקום משכנן של אין סוף מסעדות מכל המינים והסוגים. הנה דגימה קטנה ממבחר המסעדות שתוכלו למצוא בתל אביב:

  • מסעדות איטלקיות: המגישות סוגי פסטה שונים במבחר אין סופי של רטבים, בשריים, חלביים ומיוחדים. מסעדות אלה מגישות גם פיצות, ומאכלי בשר ודגים. כל זה מלווה כמובן ביין איטלקי מעולה לחימום האווירה ומצב הרוח.
  • מסעדות כשרות: למרות שלתל אביב יצא שם של "עיר החטאים" ניתן למצוא בה מבחר רחב ומענג של מסעדות כשרות. המסעדות הכשרות הן בשריות או חלביות ומגישות מנות גורמה מצוינות ומגוונות, עד שלא ניתן לחוש בהבדל בין איכות וטעם האוכל במסעדה הכשרה לעומת אלה שאינן כשרות.
  • פיצריות: אחד הדברים שהתל אביבים אוהבים במיוחד הוא להזמין אוכל הביתה ב take a way. ומכל מאכלי ה take a way הפיצה היא הפופולארית ביותר. יש אינסוף של פיצריות בתל אביב. מהפשוטות, ועד לפיצריות גורמה שהפיצות שלהן מתהדרות במאכלי ים, ירקות מיוחדים ושילובים נפלאים.


באתר B144 אינדקס העסקים של בזק תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, היכנסו עכשיו לקטגורית המסעדות של B144 ותזמינו מקום לאחת מהמסעדות האהובות עליכם.


גולשים שהגיעו לכתבה זו התענייניו גם בכתבות הבאות:


התפתחות ענף המסעדות בארץ

זכיינות בתי קפה: כל מה שחשוב לדעת