חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מאמן כושר אישי בטבריה

(1 תוצאות)
נותן שירות באזור טבריה
אבי שושן מאמן לתוצאות
אבי שושן מאמן לתוצאות
טלפון: 076-8108142
נבות הכרמלי 1, טבריה
בתאום מראש
חי ונושם ספורט ואיכות חיים! חובב טריאתלון ואימוניי כוח והתנגדות פונקציונאלים, מעריץ את גוף האדם "המכונה שלא תיאמן" ומגלה עניין באנשים שנכונים לשמור על בריאותם ואורך חיים בריא! אוהב לטייל, מחובר לטבע ומעריך כל סנטימטר של ארצנו הקטנטונת. אימון פונקציונאלי, אימון כושר, חיטוב והרזיה, אימון אישי וקבוצתי
אימון כושר אישי על ידי מאמן מתחיל 70 - 130 ₪
אימון כושר אישי על ידי מאמן מוסמך בעל ותק 150 - 200 ₪
אימון כושר בתוכנית חודשית 1,500 - 2,000 ₪
אימון כושר ליחיד בקבוצה קטנה 80 - 100 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

כולנו רוצים להרגיש טוב יותר עם עצמנו, להיראות טוב יותר, להיות בכושר ולהבטיח לעצמנו חיים ארוכים באיכות טובה. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לכך היא על ידי אימונים אישיים, בליווי מקצועי. 

 

אימוני כושר – מדוע ולמה?

ספורט משפר את ההרגשה הכללית. הוא מעלה את הרמה של הורמון הסרוטונין במח ובכך תורם להרגשת אושר וסיפוק. זה לא משנה אם אתם עושים פילאטיס מכשירים או רצים על מסילת ריצה: כל עוד אתם עושים ספורט, אתם משפרים באופן מידי את ההרגשה האישית והכללית של עצמכם. 

 

ספורט מחטב

בעידן שבו כולם רוצים להיראות טוב, כל טיפת שומן עלולה להפריע. אלה ששואפים להשיג גוף יפה יותר ורוצים להתאמן לצורך חיטוב הגוף, גם הם מגיעים לעיתים קרובות למכון כושר. אימון אירובי ואנאירובי, כמו דחיקת והרמת משקולות ותרגילים אחרים, תורמים כולם לנושא הזה. 

 

שילוב נכון בין תזונה נכונה וספורט

פיקוח של מאמן כושר אישי עם הכשרה בתחום או של דיאטנית חשובים מאוד למי שמתאמן במטרה לעצב את מראה הגוף והשרירים.
ספורט מעלה מסת שריר: כמובן. שמירה על שרירי הגוף חשובה מאוד לא רק מבחינת צורה ומראה כללי. יש לה חשיבות רבה בעיקר בגילאים מתקדמים. כולנו רוצים לחיות חיים ארוכים וטובים, אבל אם השרירים לא יהיו טובים ובעלי צפיפות ועובי נכונים ומספקים, החיים האלה יהיו קשים. חשוב לזכור שספורט וכושר תורמים גם לבניית עצם – נושא חשוב גם כן בהזדקנות. 

 

מאמן כושר אישי בטבריה– במכון וגם בבית

ניתן לקבוע שיעורים עם מאמני כושר אישיים בטבריה בכל מכון או חדר כושר מקומי. בנוסף, יש מאמנים שמגיעים לבתים של הלקוחות שלהם – במיוחד אם מדובר בקשישים או מי שמתקשים בתנועה או שהם בעלי צרכים מיוחדים. 

המשך קריאה