מה זה פוליש לרצפה?

פוליש הוא תחום שלם בתוך עולם הניקיון ומטרתו להבריק את הרצפה ולגרום לה להראות כמו חדשה. ניתן אף בבתים או דירות בהן הרצפות ישנות מאוד לגרום להן להראות כמו חדשות על ידי שיטות רבות שקיימות לביצוע פוליש לרצפה בבית או במשרד.

למעשה ישנה השיטה הרגילה של מריחת חומר פוליש על גבי הרצפות. חברת פוליש וניקיון רצינית תשתמש בחומרים איכותיים אשר יתנו את האפקט המבוקש לרצפה אך עם זאת ישמרו עליה לאורך זמן ולא יפגעו בה. הדבר חשוב במיוחד בעבודה עם רצפות שיש ליטוש שיש ועם מרצפות אבן. חשוב לשאוף לתוצאות מרשימות במיוחד שכן שירות פוליש לרצפה הינו שירות יקר ולא כדאי לבחור חברה חובבנית שתיקח את הכסף אך לא תבצע את העבודה כמו שצריך.

 

>>> לא מצליחים לנקות מרצפות ישנות ולא רוצים לקנות ריצוף חדש? היכנסו ומצאו חברת ניקיון ואחזקה לבית

 

איזה סוגי פוליש יש?

פוליש ווקס לדוגמא הוא פוליש חיצוני שעובד על הצד החיצוני של הרצפה ולא על הפנים שלה. מדובר בפעולה של קרצוף המרצפות מבחוץ על ידי מכונה מיוחדת שלאחריה נמרח חומר הפוליש - זהו חומר אשר משאיר אפקט מבריק המזוהה היטב עם פעולת הפוליש.

מנגד, ישנו שירות של ליטוש וחידוש מרצפות הידוע בכינוי פוליש קריסטלי בו ממש מסירים שכבה דקה מהרצפה ואיתה מסירים את כל הלכלוך והפגמים שהיו על גביה. זהו שירות הפוליש היקר ביותר אך עם זאת התוצאות שלו הן המשמעותיות ביותר. פוליש קריסטלי חודר פנימה לתוך המרצפת ומגרד החוצה שכבה קטנה שלה. לפעמים גירוד שכבה אחת לא מספיק ומורידים כמה שכבות עד לתוצאה של חידוש מרצפות לחלוטין.

>>> עוד בנושא: איך בוחרים חברת פוליש?