חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

הרחקת יונים באזור ירושלים והסביבה

(7 תוצאות)
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
אליאור הרחקת יונים ופתרונות לבית ועסק
אליאור הרחקת יונים ופתרונות לבית ועסק
טלפון: 076-8162374
פתוח עד השעה: 22:00
דרכים ייחודיות לסילוק והרחקת יונים ברמה הגבוהה ביותר. בתעשיה, בשטחי מסחר, לפרטיים ועוד. פתרונות ארוכי טווח, בשיטות ידידותיות לסביבה, המבוססים על ידע מדעי מעמיק ונסיון יישומי רב. בנוסף אנו מבצעים עבודות שיפוצים כגון גבס, ריצוף, צבע ובנייה קלה. לפרטים חייגו.
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
דודי את דודי - תיקון גגות רעפים
דודי את דודי - תיקון גגות רעפים
טלפון: 052-2601863
צמח שלמה 8, ירושלים
פתוח עד השעה: 19:00
גגות רעפים - דודי את דודי . תיקון ושיפוץ גגות רעפים. תיקון מרזבים. תיקון נזילות. איטום גגות. החלפת גגות. עופי יונה הרחקת יונים וציפורים. 052-2501863 הרחקת יונים , יבוא ושיווק מוצרים להרחקת יונים . שיפוץ ו- בניית גגות רעפים בירושלים והסביבה.
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
אחים לוי גגות ירושלים
אחים לוי גגות ירושלים
טלפון: 076-8885472
בוליביה 5, ירושלים
פתוח עד השעה: 20:00
הגג דולף? נוזל? מחפשים איטום או שיפוץ הגג? הגעתם למקום הנכון! גגות ירושלים אחים לוי המובילים בתחום ובמתן פתרונות לבעיות רטיבות בגגות, חידושים ואחזקה של גגות ורעפים, שיפוצים ושימור גגות קיימים, גדרות, קונסטרוקציות עץ ופלדה, שיפור חזיתות מבנים, ניקוי בהתזת חול, עבודות רסטורציה, מרזבים והרחקת יונים. גגות ירושלים אחים לוי חרט על דגלו אחריות, אמינות, מקצועיות ללא פשרות, עמידה בזמנים, התחיבות להוגנות ומחירים נוחים. חייגו עכשיו ואנחנו בדרך!
כפיר הדברות מזיקים והרחקת יוניםכפיר הדברות מזיקים והרחקת יונים
(4 המלצות)
ירושלים
פתוח 24 שעותשירות מעולה ומקצועי
אתראתר
גלריהגלריה
איתן עמיחי הדברה IPMאיתן עמיחי הדברה IPM
נותן שירות באזור ירושלים והסביבה
פתוח עד השעה: 16:00איתן עמיחי הדברה IPM שירותי הדברה וחיטוי. החברה הוקמה בראשית שנת 1963 ע"י איתן עמיחי, בעל ניסיון של למעלה מ- 50 שנה בתחום הה
אתראתר
דודי את דודידודי את דודי
ירושלים
עופי יונהעופי יונה
ירושלים

ציפורים הן דבר נפלא: שירתן ויופיין מעשירים את עולמנו מדי יום ורבים נהנים לעקוב אחריהן גם בנוף העירוני, לראות אותן מקננות או מטיילות ברחובות של אזור ירושלים והסביבה. הבעיה עם ציפורים, היא שהן משאירות אחריהן לשלשת. במיוחד גדולה הבעיה עם מה שאנחנו מכנים בשם הכולל "יונים" - גם תורים וצוצלות. 
לשלשת היא בעיה ידועה בכל מה שקשור באחזקת מבנים: כל מרחיק יונים באזור ירושלים והסביבה יסביר לכם שהציפורים מתמקמות בשולי גג הבניין, על מעקות או אדני חלונות, ומשאירות אחריהן לכלוך רב, שקשה מאוד להסיר.  כדי להתגבר על הבעיה הזו, ממקמים 'קוצים' על גגות הבניינים ועל אדני החלונות ואז כל סוגי הציפורים לא יכולים לשבת עליהם. 

 

הרחקת יונים באזור ירושלים והסביבה בעונת הקינון

הבעיה בנושא זה היא לא רק הלשלשת, שממנה יש בשפע לאורך כל ימות השנה, אלא גם הקינון של הציפורים השונות: הרחקת יונים באזור ירושלים והסביבה דרושה על מנת למנוע את הקינון של בעלי כנף אלה. קינים שמושכים אליהם מכרסמים שונים, כמו גם חרקים ומזיקים אחרים (כולל פרעושים ופשפשים). 
בבעיית המכרסמים והחרקים המזיקים השונים -  מטפלים באמצעות הדברה, כמו ריסוס ממוקד או פיזור פיתיונות. למניעת קינון יש לטפל באמצעים אחרים, ולשם כך מזמינים מרחיק יונים. 
מרחיק יונים ימתח רשת לאורך הבניין - לרוב למלוא גובהו. רשתות אלה מונעות את כניסת הציפורים למסתורי הכביסה ולמקומות אחרים שבהם הן עלולות לקנן (וגם להתמקם על אדני חלונות ומרפסות). 
עלויות העבודה של אנשי מקצוע בתחום זה משתנות בהתאם להיקף הבעיה, סוג הפתרונות שמיישמים ועד כמה גבוה הבניין שבו יש לטפל.  כמו בכל תחום, גם בתחום זה רצוי להשוות מחירים והצעות שונות.

המשך קריאה