מי שלא מעוניינים לעשות הלבנת שיניים בלייזר, הלבנת שיניים במרפאה או בערכות כימיות להלבנת שיניים, ישנם פתרונות להלבנת שיניים טבעית, שאת חלקה אפשר לעשות גם בבית

ראשית, לפני כל פעולה להלבנת שיניים שאתם רוצים לעשות, התיעצו עם רופא השיניים שלכם בקשר למצב השיניים ולסיכויי ההצלחה של הלבנת שיניים, ולא חשוב מאיזה סוג. מאמר זה נכתב כדי לתת לכם מושג ראשוני בלבד בנושא לש הלבנת שיניים טבעית, והוא לא מהווה תחליף ליעוץ רפואי.

בהלבנת שיניים טבעית או אחרת, חשוב מאוד לדעת מהי הסיבה לגוון השיניים שלכם. יכול להיות שהשיניים שלכם נראות צהובות או אפורות, או שיש עליהן כתמים כהים. זו תהיה בוודאי הסיבה, שבגללה אתם מעוניינים בהלבנת שיניים טבעית או אחרת. אם זה המצב, אתם חייבים לברר קודם כל את הסיבה שבגללה אתם לא מרוצים מגוון השיניים שלכם.

שיניים יכולות להצהיב בגלל הרגלי אכילה שתיית קולה וקפה, תה או משקאות כהים אחרים. בנוסף, למעשנים ישנן שיניים צהובות יותר והשיניים מצהיבות גם עם הגיל. מצד שני, ישנם מי שמחפשים לבצע הלבנת שיניים לשיניים שנראות קצת אפורות או שהן בעלות גוון אחר, גם באופן טבעי.

לאחר שבררתם מדוע השיניים שלכם צהובות, אתם מוזמנים לנסות את אחת משיטות הלבנת השיניים הטבעית. בחלק מהשיטות להלבנת שיניים טבעית אפשר להשתמש בבית ואף להרכיב את משחות השיניים להלבנה ביתית בעצמכם. במאמר על הלבנת שיניים ביתית הבאנו מתכון לאחת ממשחות השיניים להלבנת שיניים טבעית וביתית, והנה כאן מתכון למשחת שיניים טבעית, עונתית לחלוטין.

משחת שיניים להלבנת שיניים טבעית מתותים סודה לשתיה

נסו את משחת השיניים להלבנת שיניים טבעית על בסיס יומי, אבל אל תשכחו לשטוף את הפה מיד לאחר השימוש.

תותים מכילים הרבה ויטמין C, שמסייע בפרוק הפלאק שעל השן. הם מכילים גם חומצה מאלית חומצת התפוח שגם היא מסוגלת לנקות את משטח השן. בנוסף, בהלבנת שיניים טבעית זו, משתמשים גם במלח כדי לשפשף את משטח השן ובסודה לשתיה, שהיא מרכיב מלבין בהרבה משחות שיניים.

הכינו מראש:

1. 1 3 תותים גדולים, לא חייבים בשלים במיוחד (כמויות החומצות בתותים בשלים נמוכות יותר)

2. קורט מלח גס

3. ½ כפית אבקת סודה לשתיה

  • לפני השימוש, מועכים את התותים ומערבבים פנימה את המלח ואת הסודה לשתיה
  • מייבשים את השיניים בעזרת מגבת נייר ומורחים את משחת השיניים להלבנת שיניים טבעית על השיניים
  • משאירים כמה דקות על השיניים ושוטפים את הפה.

רצוי כאמור להשתמש בהלבנת השיניים הטבעית הזו על בסיס יומי, ולטפל בערב. אם נוצרות בעיות או שנוצרת רגישות בשיניים, יש להפסיק את הטיפול. בכל מקרה לפני הלבנת שיניים טבעית או כל סוג אחר של הלבנת שיניים יש להתייעץ עם רופא שיניים.