חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

שירותי דרך ברמלה

(2 תוצאות)
נותן שירות באזור רמלה
ש.ע שירותי גרירה וחילוץ
ש.ע שירותי גרירה וחילוץ
טלפון: 076-8163375
רמת גן 1, רמת גן
פתוח 24/7
עסק ותיק ומנוסה בתחום גרירת רכבים, עם ניסיון של מעל ל-30 שנה. מתמחה בגרירה וחילוץ של כלי רכב מכל מקום ובכל שעה, תוך מתן שירות 24/7 ללקוחותיו.
נותן שירות באזור רמלה
בן מצברים ושרות לרכב - נא לא לחייג בשבת
בן מצברים ושרות לרכב - נא לא לחייג בשבת
טלפון: 076-8006095
ייפתח מחר בשעה: 10:00
הרכב לא מניע? זקוקים למצבר חדש? חייגו ואני בדרך! מגיעים עד אליכם הביתה או לכל מקום אחר שבו נתקעתם ומתקינים לכם במקום מצבר חזק ואיכותי שיחזיק לכם שנים! בנוסף: החלפת אלטרנטורים וסטארטרים, שאיבת דלק שגוי. זמין לרשותכם בימים א עד ה 10.00 בבוקר עד 18.00 ללא שישי שבת. חייגו כעת!
תוספת ביטוח גרירה ושמשות לפוליסת רכב ממוצעת 150 - 300 ₪
חילוץ קל של רכב פרטי יום עד לילה כל 10 דקות שהיה 150 - 300 ₪
שירותי רכב כלליים לא כולל מצבר 150 - 200 ₪
התנעת רכב 150 - 300 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

המכונית התקלקלה באמצע הנסיעה? נתקעתם עם תקר בצמיג ואתם לא מצליחים להחליף גלגל? אין צורך להיכנס ללחץ ולהזמין גרר או שירות חילוץ יקר אחר. אפשר להיעזר גם בשירותי דרך של מוסך נייד.

כמעט כל פוליסת ביטוח צד ג' או מקיף מאפשרת לכם לקנות גם שירותי דרך או שירותי גרירה: רכיב ביטוחי זה מקנה לכם זכות להסתייע בשירותים של מה שמוגדר 'מוסך נייד': מכונאי שמגיע עד אליכם כאשר אתם תקועים עם המכונית לצד הכביש.

שירותי דרך ברמלה - תיקונים נפוצים

שירות מוסך נייד ניתן כמעט בכל חלקי הארץ. הוא מאפשר לבצע ברכב תיקון זמני או אפילו קבוע, בלי צורך לגרור אותו למוסך. אחד הטיפולים הנפוצים בתחום זה הוא התנעת מכונית או החלפת מצבר. יש מצבים שבהם התנעה של הרכב ומילוי הבטרייה תוך נסיעה או החלפה שלה בהחלט פותרת את הבעיה בצורה קבועה; לרוב כל עוד לא מדובר בתקלת טעינה.

שירותים נפוצים נוספים שנעשים 'על הדרך' הם מילוי שמן, החלפת רצועת מאוורר והחלפת גלגל. במידה וגם ה'ספייר' (הגלגל הרזרבי) ריק מאוויר, ניתן לבצע מילוי אוויר בעזרת משאבה או גם תיקון תקר זמני על ידי הזרקת חומר מיוחד לצמיג. 

מתי לא מסתפקים בשירותי דרך ברמלה?

במידה ויש לכם פוליסת שירותי דרך וגרירה, תגלו שכאשר תפתחו קריאה לשירות, תתבקשו לתאר את הבעיה, את מצב הרכב והמיקום שלו – במיוחד תשאלו אם הוא מפריע לתנועה או מסכן אותה. בדרך כלל המוקדנית תהיה מנוסה מספיק כדי לקבוע אם להזמין לכם מכונאי או טכנאי או לגרור את המכונית. 

על פי תנאי הפוליסה, שירות חילוץ או דרך חייב להינתן לכם בתוך פרק זמן מוגדר. אם המוקדנית תחשוב שהיא יכולה לשלוח לכם מכונאי בטווח הזמן הראוי והוא יפתור את הבעיה, היא תנסה לפתור אותה בצורה זו. אם לא, בהחלט ייתכן שיהיה צורך לגרור את הרכב למוסך.

המשך קריאה