חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

פירוק רכבים בבסמה

(3 תוצאות)
נותן שירות באזור בסמה
חלקי חילוף לוטפי
חלקי חילוף לוטפי
טלפון: 053-7852470
פתוח עד השעה: 17:00
חלקי חילוף לוטפי - מקבל רכב לפירוק, כל סוגי חלקי החילוף המשומשים והמשופצים במקום אחד . יחס אישי אמין ומקצועי לכל מגוון לקוחותינו . אמינות היא מפתח ההצלחה . שירות אדיב לכל תושבי הצפון!
נותן שירות באזור בסמה
סנטר ג'יפ בע"מ
סנטר ג'יפ בע"מ
טלפון: 076-8023642
ככר הלוחמים, חולון
בתיאום טלפוני
״כבר עשרה ימים מחפש חלק לטרופיר שלי רק התקשרתי וקבלתי תשובה חיובית שיש את החלק שחסר לי עם במחיר הכי זול כולל שליח עד אליי אחלא שירות קיבלתי עד עכשיו״
נותן שירות באזור בסמה
גרר ספאריני חיפה
גרר ספאריני חיפה
טלפון: 076-8885479
פייצל 5, חיפה
פתוח 24/7
״קיבלתי יחס חם, נהניתי מהשירות, קיבלתי שרות מצוין״
תשלום מינימלי לרכב לפירוק 300 - 500 ₪
תשלום ממוצע לרכב לפירוק 1,000 - 1,500 ₪
תשלום גבוה עבור רכב לפירוק 1,500 - 2,000 ₪
תשלום עבור גריטה התכנית אינה פעילה ב- 2018מ- 3,000 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

יש לכם מכונית ישנה, שכבר לא שווה לתחזק ולתקן? מצד שני, אולי אתם מחפשים חלק לתיקון של מכונית כזו או כל רכב אחר? מגרשי פירוק רכבים בבסמה עשויים לספק לכם מענה לשני הצרכים. 
מחירי החלפים בישראל הם מהגבוהים בעולם. עם כל הרפורמות שנעשו והניסיונות להוריד את מחירי החלקים, הם עדיין גבוהים. לעיתים די קרובות יש אפילו מי שנמנעים מתיקון המכונית שלהם ונוסעים באוטו פחות מתוחזק, רק בגלל שעלות חלק חדש היא גבוהה מאוד. 

 

מגרש רכבים לפירוק בבסמה- מקור מצוין לחלפים זולים

על מנת לחסוך בעלות חלקי חילוף לרכב, ניתן לרכוש חלקים חדשים שאינם "מקוריים" אלא חלופיים. חלקים כאלה יכולים להיות זולים עד כדי 50% ממחירם של חלקים מקוריים אך עדיין יקרים. חלקים כאלה גם קשה להשיג לדגמים שאינם פופולריים או שהם מאוד ישנים. 
אופציה נוספת היא קניית חלפים משומשים, שמקורם במכוניות שפורקו: מדובר בשני סוגי רכבים שנמכרים לסוחרי גרוטאות וחלפים. הסוג הראשון כולל רכבים שהתיישנו והורדו מהכביש בגלל שווי נמוך (וחוסר כדאיות לתחזוקה). הסוג השני כולל מכוניות שעברו תאונה קשה והורדו מהכביש על ידי חברות הביטוח, שהכריזו עליהן כ"טוטאל לוס". 
מגרשי גרוטאות בבסמה קונים מכוניות מחברות ביטוח, מארגונים גדולים (כמו המשטרה ומשרד הביטחון) וגם מאנשים פרטיים. בעבר הייתה בישראל תוכנית גריטת רכבים, אבל נכון לשנת 2020, היא לא מופעלת. תוכנית זו דרשה שבעת הגריטה, למכונית יהיה רישיון בר תוקף ("טסט") ושהיא תהיה בעלת כושר תנועה ותגיע לסוחר בנסיעה. 
בהעדר תוכנית פעילה, אם יש לכם מכונית מיושנת שכבר לא שווה להחזיק או לתחזק, אתם עדיין יכולים למכור אותה לסוחר גרוטאות או למגרש. סוחר גרוטאות ייתן לכם מחיר ששווה פחות או יותר לשווי המתכת שיש במכונית, בעוד שמגרש הפירוק עשוי לתת לכם מחיר קצת יותר גבוה; כזה שמשקף את "אוצר" החלפים שגלום באוטו הישן שלכם. 

המשך קריאה