השלמת שן שבורה מחיר

כמה עולה השלמת שן שבורה?

עלות השלמת שן שבורה נעה בין  400  ₪ ל-4,500 ₪. 

 

ממה מורכב מחיר השלמת שן שבורה?

מחיר השלמת שן שבורה מורכב מהחומר ממנו עשויה ההשלמה, מהכנתה במעבדה בעת הצורך ומעבודת הרופא. 


מה משפיע על מחיר השלמת שן שבורה?

סוג החומר ממנו עושים את ההשלמה, המרפאה בה נעשה הטיפול וסוג הטיפול עצמו.  להלן סוגי הטיפול השונים:

  • קומפוזיט בצבע השן – מתבצע בטיפול אחד. את החומר מניחים על השן או בתוכה, בהתאם לצורך, ישירות על השן. לאחר מכן משחיזים את השן כדי שיגיע לגובה המתאים. קומפוזיט הוא חומר העשוי משרף מרוכב. הדבקת הקומפוזיט אינו דורש הכנה כלשהי ואינו יקר. אך הוא מתאים בעיקר לשברים קטנים בחלקה החיצוני של השן. לשברים גדולים ועמוקים יותר הוא אינו מתאים.
     
  • ציפוי חרסינה להשלמת השן השבורה – זהו תהליך שדורש מספר פגישות. בשלב הראשון רופא השיניים לוקח מידות ושולח למעבדה להכנת הציפוי. לאחר מכן מתאימים את גוון השן לחרסינה ומבצעים שיוף קל באמייל השן. לבסוף מדביק רופא השיניים את החרסינה לשן באמצעות דבק מיוחד. ציפוי חרסינה הוא יקר ודורש מספר פגישות במרפאה.
     
  • כתר – עם כתר משתמשים כאשר שתי האפשרויות שצוינו אינן מתאפשרות. כאשר השבר מגיע עד מוך השן או כשהכותרת נפגעה באופן רציני. הכתר עוטף את השן ומונע ממנה מלהתפורר. הכתר הוא עמיד ויכול להחזיק לאורך שנים רבות. הוא גם נראה טוב מבחינה אסתטית אך יקר והתקנתו דורשת מספר פגישות במרפאה. 

 

 

איזה טיפול הכי עדיף להשלמת שן שבורה?

השלמת שן באמצעות קומפוזיט היא הדרך העדיפה, כאשר היא אפשרית. הקומפוזיט אינו יקר, אפשר לסיים הטיפול בפגישה אחת וניתן לשים אותו גם על שיניים קדמיות.
 


מחיר השלמת שן שבורה מייצג את טווח המחירים הממוצע בתחום רפואת שיניים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.
 

מחירים מומלצים לרופאי שיניים לשיקום הפה

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • פרופסור אריאל בן - עמרפרופסור אריאל בן - עמר
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 08:00הכי מקצועי שיש
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • MydentMydent
    נותן שירות באזור רחובות
    ייפתח מחר בשעה: 08:00ברוכים הבאים ל - Mydent מרפאת שיניים בבעלות ד"ר מירה כץ - מומחית לשיקום הפה, אנו מבצעים את כל סוגי טיפולי השיניים, מחלות חניכ
    גלריהגלריה
  • ד"ר פליגל אנג'לינה - רופאת שינייםד"ר פליגל אנג'לינה - רופאת שיניים
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    ייפתח מחר בשעה: 08:00קיבלתי יחס חם, קיבלתי שירות נעים