מחיר צביעת שורשים

כמה עולה צביעת שורשים?

מחיר צביעת שורשים במספרה נע בין 80 ל- 200 שקלים, תלוי באורך השורשים הלבנים, בסוג השיער וכן במוניטין של מעצב השיער. מחירו של צבע שיער ביתי נע בין 20 ל- 50 שקלים. לבסוף, מחירם של תרסיסי הצבע לשיער נע בין 80 ל- 130 שקלים.

קיימות שיטות שונות לצביעת שורשי השיער. המחיר משתנה בהתאם לשיטה הנבחרת ולסוג הצבע.

צביעת שורשים לבנים במספרה

צביעת שורשים במספרה היא שיטה המבטיחה את אחידות הצבע ועמידותו לאורך זמן. עם זאת, זוהי השיטה היקרה ביותר. כמו כן, שורשי השיער מתארכים במהירות, מה שמצריך תחזוקה של הצבע במספרה מדי מספר שבועות.

 

צביעת שורשים בבית

צביעת שורשים בבית היא פתרון זול ומהיר יותר מאשר צביעתם במספרה. עם זאת, זוהי משימה מורכבת אשר מצריכה ידע וניסיון על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.  

יש לדייק בגוונים ובכמויות הצבע, וכן בכמות הזמן בה משאירים את הצבע על השיער. אי דיוקים עלולים להביא לתוצאות לא טובות ואף לפגוע בשיער.

 

תרסיס לצביעת שורשים לבנים

תרסיס צבע הינו תכשיר מיוחד שניתן לרכוש ברשתות הפארם או אצל חלק ממעצבי השיער. התרסיס משמש לצביעת השיער באופן זמני, והצבע יורד עם חפיפת השיער. זהו פתרון נוח כאשר מעוניינים במראה מטופח באופן מידי וכאשר אין זמן לצבוע את השיער.

כמו כן, התרסיס מאפשר להאריך את פרק הזמן שבין צביעה לצביעה. כאשר השורשים הלבנים מתחילים לבצבץ אפשר לכסות אותם באופן מלא בעזרת התרסיס, ולדחות את הצביעה הבאה עד שיתארכו.

*המחירון הינו מומלץ. יתכנו סטיות במחירים.

מחירים מומלצים לעיצוב שיער ומספרות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • סלון תמאר ביוטי ירכאסלון תמאר ביוטי ירכא
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00טיפול בבעיות השיער , שיקום השיער ודילול השיער, מקצועיות ואמינות ברמה גבוהה, תתקשרו ותיהנו מיחס טוב עם מחירים הוגנים.
  • מספרת פיליפ וזאנהמספרת פיליפ וזאנה
    (1 המלצות)
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    ייפתח מחר בשעה: 08:00בעלי מקצוע עם יחס מהמם בעלי ידע רב גוני מה שמקנה למידה תוך כדי עבודה. המלצות מעולות
  • עיצוב שיער ג'וסף פררה - צהלהעיצוב שיער ג'וסף פררה - צהלה
    נותן שירות באזור תל אביב יפו
    פתוח עד השעה: 20:00במספרת גוסף צה"ל תהנו משירות אישי ומקצועי. עוסקים בתפורות , תסרוקות, החלקות. ניתן שירות לגברים , נשים, וילדים. עיצוב שיער
    גלריהגלריה