מחיר סילר סיקה

כמה עולה מריחת סילר סיקה?

עלות מריחת סילר סיקה היא בין 10-5 ₪ לפי מ"ר, המחיר אינו כולל ניקוי של הדירה או הבית.

 

ממה מורכב מחיר מריחת סילר סיקה?

מחיר מריחת סילר סיקה מורכב מפגישת ייעוץ בבית הלקוח כדי לאבחן את סוג הריצוף ומצבו, מריחת סילר סיקה איכותי על הרצפה, בדרך כלל מרצפות מסוג אבן טבעית, סומסום, שיש, טרצו ומוזאיקה, ייבוש מלא, בדיקה כללית וגימור.

 

מה זה סילר סיקה?
 

סילר הוא חומר ייעודי לאיטום משטחים המונע ספיגת נוזלים, שומנים ולכלוך הנספגים בקלות למרצפות אבן ושיש, הסילר מצפה את המרצפות בשכבת הגנה אטומה וחלקה, הוא מאריך את חיי הרצפה בבית ומבטיח רצפה יפה הנראית כמו חדשה וללא כתמים.

סילר סיקה הוא אחד מחומרי הסילר הנפוצים ביותר בישראל, המותג סיקה מציע פתרונות וחומרים איכותיים לתחום הבנייה והאיטום. סילר סיקה מבטיח מראה טבעי ורענן של המשטח, מגן על חומרים ובמיוחד על אריחי ריצוף מפני ספיגת נוזלים ולכלוך, קל ליישם את החומר הנוזלי וניתן לבחור בגימור הרצוי – מט, מבריק או מלוטש.

 

אילו סוגי סילרים קיימים?

יש שני סוגים עיקריים של סילרים – סילר על בסיס מים וסילר על בסיס סולבנט. יש הבדל משמעותי בין הסוגים השונים של הסילרים על בסיס מים או סולבנט, ההבדל בין החומרים הוא בתוצאות לאחר מריחת החומר, המראה הסופי של המשטח (חצי רטוב או רטוב), תכונות ייעודיות כמו סיקה הכוללת חומר מונע החלקה, סיקה עם חומרים לחיזוק הגוון ועוד.

 

מחיר מריחת סילר סיקה מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום הניקיון. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, סוג ומצב הנכס, מספר חדרים ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לחברות ניקיון ואחזקה

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות