מחיר הסעות לחרמון

כמה עולה הסעות לחרמון?

עלות של הסעות לחרמון היא בין 6,500-1,800 ₪, המחיר מתייחס להסעה פרטית הלוך וחזור באוטובוס, מיניבוס או רכב היסעים אחר, מאזור גדרה ועד חדרה, לנסיעה של עד 12 שעות. המחיר לרוב אינו כולל את עלות הכניסה לאתר החרמון.

 

ממה מורכב מחיר הסעות לחרמון?

מחיר הסעות לחרמון מורכב מגורמים רבים, ובעיקר ממרחק הנסיעה, סוג רכב ההסעות ורמת האבזור של הרכב, כמות הנוסעים, זמן נסיעה כולל, נסיעה בכבישי אגרה, תקופה ומועד ההסעה (קיץ או חורף, אמצע שבוע או סוף שבוע), דרישות מיוחדות מצד הלקוח כמו נקודות איסוף בדרך להעלאת נוסעים נוספים ועוד.

הביקוש לשירותי הסעות לחרמון הולך וגובר עם השנים, זהו הפתרון הנוח והיעיל ביותר להגעה לאתר הסקי המפורסם. כך אין צורך להניע את הרכב הפרטי, לנהוג בכבישים לא מוכרים, צרים וחלקים בחורף, להתמודד עם עומסי התנועה הכבדים בדרך ובכניסה לאתר, ואין צורך לחפש חניה בנרות וללכת מרחק רב עד לכניסה לאתר.

 

איך לבחור שירות הסעות לחרמון?

אתר החרמון הוא אתר הסקי הרשמי והיחידי בישראל, האתר פתוח למבקרים בכל עונות השנה, אך בזמן סופות שלג הוא סגור ויש להתעדכן מראש כדי שלא להגיע לחינם. כדי לבחור שירות הסעות לאתר הסקי בחרמון כדאי להתמקד בחברות ההסעות המומלצות והאמינות המופיעות כאן באתר.  

חשוב לערוך סקר שוק יסודי בין כמה חברות הסעות כדי להשוות הצעות מחיר ולחסוך עלויות. חברת הסעות מקצועית מציעה הסעות לחרמון עם אוטובוסים, מיניבוסים, וואנים 9-7 מקומות ורכבי היסעים זעירים המתאימים לעד 14 נוסעים. ניתן לתאם את ההסעה לשעת בוקר מוקדמת, יש חברות המציעות שירות גם בשבתות וחגים. המחיר אינו כולל כניסה לאתר החרמון אלא אם נקבע אחרת מול חברת ההסעות.

 

מחיר הסעות לחרמון באתר B144 מציג את טווח המחירים הממוצע בתחום ההסעות. המידע נאסף ממגוון עסקים וחברות היסעים ברחבי הארץ. מדובר במחיר בסיסי בלבד, הניתן בגדר המלצה, ואין בו כדי לחייב את בעלי המקצוע המופיעים באתר. המחיר עשוי להשתנות לפי המרחק מהיעד לאתר הסקי בחרמון, משך ומועד הנסיעה, כמות נוסעים וסוג הרכב.

מחירים מומלצים להסעות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • רון טורס בע"מרון טורס בע"מ
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00רון טורס מבצעים הסעות לכל חלקי הארץ, הסעות למועדונים, חתונות, אירועים, כנסים, הסעות עובדים, הסעות לשדה תעופה. שירות מקצועי וא
    גלריהגלריה
  • UBUS יו באסUBUS יו באס
    (5 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00חברתנו הזימנה אוטובוסים ממקומות שונים בארץ מחברת יובאס עבור מסיבית פורים שנערכה בעמק חפר.אני חייב להודות שרות יוצא מהכלל .
    אתראתר
  • טיולי כוכב ירושלים בע"מטיולי כוכב ירושלים בע"מ
    נותן שירות ארצי
    פתוח 24/7טיולי כוכב ירושלים בע"מ כל סוגי ההסעות לבקשת הלקוח הסעות ילדים, הסעות לאירועים, הסעות VIP, מיניבוסים והסעות מזדמנות 24/7 לכל