העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ

המלצות לצרכנות נכונה באדיבות ארגון אמון הציבור

אנו בבזק מוצאים חשיבות רבה לחשיפתכם למידע מלא עבור תחום העיסוק אותו אתם מחפשים, ולכן במסגרת שיתוף הפעולה של בזק וארגון אמון הציבור, ריכזנו עבורכם המלצות וטיפים לצרכנות נבונה עבור תחומי העיסוק השונים.

  • שיפוצניקים

    שיפוצניקים נמנים על ענף בעלי המקצוע, הכולל בין היתר חשמלאים, רתכים, צבעים וכו'. מדובר בענף חשוב ביותר בתחום הצרכנות, בו מתבצעות עסקאות בסכומים גבוהים. בדף מידע זה מצוינות הבעיות השכיחות בענף קבלני השיפוצים והמלצות בעניין, בהתבסס על לא מעט תלונות שטופלו במוקד של אמון הציבור.

    מידע נוסף על שיפוצניקים
  • מדבירים

    בחירת מדביר מקצועי יכולה להפוך להליך לא פשוט כלל. חשוב לבחור בעל מקצוע מומחה בתחום המסוגל להתמודד עם כל סוגי המזיקים כדוגמת מכרסמים למיניהם, נמלים, פרעושים, טרמיטים, יונים ועוד.

    מידע נוסף על מדבירים
  • מזגנים

    במוקד התלונות של אמון הציבור התקבלו מאות תלונות נגד עסקים בתחום המזגנים. התלונות נחלקות לשניים: קניית מזגן ממשווקים או בעיות בשירות על ידי נותני השרות (יצרנים/יבואנים או אחרים). יצוין כי באשר לקבוצת נותני השירות, התלונות מתייחסות למתן השירות במהלך תקופת האחריות או במסגרת הסכם השירות (עם תום תקופת האחריות) ככלל ניתן לראות בבירור כי ענף המזגנים רווי בעיות צרכניות.

    מידע נוסף על מזגנים
  • מוסכים

    עסקאות בענף הרכב מתקיימות מול שורה ארוכה של גורמים. נקודות ממשק אלה הופכות את העסקאות למורכבות, וכן גורמות לעיתים לניגוד אינטרסים הפוגע בצרכן. בנוסף, ענף המוסכים הוא ענף הסובל מאמינות צרכנית בעייתית ומדימוי נמוך. "אמון הציבור" מגיש לכם המלצות להתנהלות נבונה מול בעלי העסק.

    מידע נוסף על מוסכים
  • אינסטלטורים

    תלונות רבות נגד אינסטלטורים הגיעו למוקד התלונות של אמון הציבור. שני עניינים המשפיעים על אופי התלונות - מחסור במידע ומחסור בזמן: מחסור בידע, משום שרובינו לא מבינים דבר בבעיות שצצות במערכת האינסטלציה (הצפות, סתימות או פיצוצים בצינור); לחץ זמן: פעמים רבות קריאה לאינסטלטור היא בגדר עניין דחוף ש"נופל" על הצרכנים ומשבש להם תכניות.

    מידע נוסף על אינסטלטורים