חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

פירות וירקות בבנימינה גבעת עדה

(8 תוצאות)
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדה
משק קרושניבסקי
משק קרושניבסקי
טלפון: 076-8884116
פתוח עד השעה: 20:00
במשק קרושינבסקי מגדלים ירקות משובחים ועלים ירוקים למיניהם. את התנובה הטרייה והבריאה שלנו, אנו מציעים לכם. במטעים שלנו גדלים באהבה פירות הדר, תאנים וסברס, שמן זית, שום, תמרים ואגוזים משובחים ועוד. אפשר להזמין באתר במשך כל השבוע ואפשר להגיע אלינו בכל יום שישי בין השעות 8.00 - 15.00.
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדה
ביכורים
ביכורים
טלפון: 076-8016090
המייסדים 7, בנימינה גבעת עדה
פתוח עד השעה: 19:00
חנות חקלאית קטנה ומטריפה ברחוב הראשי של בנימינה - רחוב המייסדים. כאן תמצאו את מיטב התוצרת המקומית והארצית לצד מותגי יבוא איכותיים. פירות וירקות טריים, תבלינים, גבינות (גם טבעוניות!), מוצרי מעדניה, פיצוחים טריים, פרחים, ממרחים, מוצרים למטבח המקסיקני, האיטלקי והאסיאתי והמון פינוקים.
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדה
להפרוטה
להפרוטה
טלפון: 076-8898646
גובר רבקה 5, רעננה
בתאום מראש
״עשיתי הזמנה וקיבלתי את המישלוח די מהר והכול באיכות מעולה תודה למייקל״

עסקים נוספים נותני שירות באזור בנימינה גבעת עדה

נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדההמשק של דובלה ובנילההמשק של דובלה ובנילה
פתוח עד השעה: 17:00אנו נמצאים בלב השדות החקלאיים בכפר סבא בואו לבקר אותנו , לרכוש ירקות ומוצרים טריים מהשדה ולהנות מהטבע. מחכים לכם...
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדהבשארה מופיד גידול ושיווק ירקות ופירותבשארה מופיד גידול ושיווק ירקות ופירות
(1 המלצות)
1, טירה
בתאום מראשרכשתי מסנן ספיר אלפא שירות מדהים,זמן אספקה מעולה, והמחיר מעולה.
גלריהגלריה
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדההשוק של סבאהשוק של סבא
הדקלים 103, פרדס חנה כרכור
פתוח עד השעה: 20:00בשוק של סבא תמצאו את הירקות והפירות באיכות הכי גבוהה באזור, ירק של משק בכור, תמרים, חמוצים, ביצים ועוד.. משלוחים באיזור. שירו
נותן שירות באזור בנימינה גבעת עדהמשק השרוןמשק השרון
פתוח 24/7חקלאות ישירה ללא פערי טיווח מהחקלאי לצרכן משק השרון הינו קבוצת חקלאים מהשרון, מהדרום ומהגליל המערבי אשר התאגדו ביחד לשווק תוצ
חנותחנות
גלריהגלריה
פירות שליפירות שלי
בנימינה גבעת עדה
בצל יבש מחיר לק"ג2 - 7 ₪
מלפפונים מחיר לק"ג2 - 9 ₪
עגבניות מחיר לק"ג4 - 9 ₪
אגסים מחיר לק"ג6 - 16 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

פירות וירקות ידועים בכל העולם כמרכיבי המזון העיקריים והמרכזיים בחיינו, גם בבישול הביתי וגם במסעדות ובתעשיות.  אין בית שאין לו במקרר לפחות 5 סוגים שונים במקרר ואין אחד שלא שמע בילדותו את המשפט "קח פרי ותהיה לי בריא". לכן, ניתן למצוא בכל מקום בארץ מגוון עצום של שווקים וחנויות לפירות וירקות.

שווקים וחנויות פירות וירקות בבנימינה גבעת עדה

אם יש לכם זמן פנוי ואתם לא לחוצים בזמן, אנו ממליצים לכם לבקר בשווקים הקרובים אליכם בבנימינה גבעת עדה. תוכלו למצוא שם מבחר רחב של זני פירות וירקות, מהבסיסיים ביותר כמו גמבה ובננה, ועד לנחשקים ביותר כמו מנגו עסיסי ואבוקדו בשל. כמובן, שמעבר לכל הטוב הזה, אי אפשר שלא להינות מהצבעוניות בעיניים, האוויר הנעים במעבר מדוכן לדוכן, והפינוק בלימונדה קרה במהלך הליקוט. ללא ספק חווית הקנייה האולטימטיבית.
אם בכל זאת תרצו לערוך קניות במקום מוצל וטיפה יותר נגיש וקטן מהשוק, נמליץ לכם לגשת לחנויות באזורכם. גם שם תוכלו להינות ממגון רחב של זני פירוק וירקות והכל יהיה מרוכז תחת קורת גג אחת.
לעסוקים שבכם שמוצאים את עצמם במרוץ יומיומי בין העבודה למשפחה ובחזרה, יש לנו פתרון מעולה בשבילכם! קיימות מגוון חנויות שמציעות שירותי הזמנות טלפוניות ומשלוחים עד הבית.

מוצרים נלווים בחנויות פירות וירקות בבנימינה גבעת עדה

בתי עסק רבים מציעים מוצרים נוספים מעבר לפירות וירקות להכנת אוכל ואירוח. במקומות כאלה תוכלו למצוא מגוון תבלינים כמו אורגנו לפיזור על פיצה וקארי לתבשילים הודיים, מגוון פירות יבשים כמו צימוקים ותאנים, ומגשי פירות חתוכים לאירוח או סלסלת פירות למתנה.

המשך קריאה