"נינג'ה" לבר ולמטבח

ננג'ה הוא שם מותג של בלנדר, מעבד מזון ומיצים עוצמתי, אבל יש דומים לו בטווח מחירים משתנה, בהתאם ליצרן ולייעוד. "נינג'ה" עצמו קיים במגוון שלם של מחירים – מ- 400 ועד 1,400 ש"ח לערך, בתלות במה שהוא יודע ויכול לעשות, בהספקים שלו, ובמספר האביזרים שאתם בוחרים לשדך לו. 
אם המארחים שלכם חובבי שייקים ומיצים, אתם יכולים להביא להם את הבלנדר במהדורה הבסיסית, שעדיין מסוגל לטחון כל דבר, כולל קרח. 
מעבר לכך תוכלו למצוא בלנדרים חזקים יותר.
במחירים נמוכים מהמחיר הבסיסי של הנינג'ה, ועדיין באותו תחום, אתם יכולים לקנות בלנדר מוט במארז בסיסי. מקבל המתנה יוכל להשתמש בו כמות שהוא, או לצרף לו בהמשך אביזרים. 


בלנדר

מהמטבח – ישר לאווירון

אחרי כל האירוח בחג – מתבקש להגיע לחופשה מפנקת ומנוחה. 
קנו חבילה יפה של אביזרי טיסה שונים, שיכולה לכלול גרביים לטיסה, כרית מתנפחת לצוואר, כיסוי עיניים, נרתיק לדרכון, נרתיק למברשת שיניים, מראה קטנה ותיק רחצה. על כל אלה תוכלו להוסיף כמה תגי זיהוי למטען וחגורה לסגירה וזיהוי המזוודה. 

ערכה לטיסה
 

משקאות לראש השנה

השנה היא שנת הדבש המותסס והמזוקק! משקאות התמד – מעין יין שעשוי מדבש שהותסס או משקאות מזוקקים על בסיס דבש תופסים גובה ומקום על המדף. 
אם לא מצאתם, לכו על סליבוביץ' טוב או ברנדי אחר שעשוי משזיפים, משמשים או אפרסקים. צרפו לבקבוק ארבע כוסיות שנאפס ("צ'ייסרים'') קטנות ופלאסק, ויש לכם מתנה מושלמת לשתיין ולנהנתן.

קרש גבינות – עם גבינות ודבש

היכנסו למעדנייה או חנות גבינות טובה, ובקשו: קרש גבינות, ועליו סט של כמה גבינות שמתאימות להגשה עם דבש. צרפו לכך דבש דבורים אורגני או כזה שבא מפרחים מסוימים ויש לכם מתנה מושלמת!

ריקוטה – גבינה מושלמת לדבש, לארוחת בוקר או כקינוח. 
גבינה כחולה – מכל הסוגים – הדבש יקהה את החריפות הטבעית של הגבינות המתובלות והמלוחות האלה. 
ברי וטריפל קרים – גבינות אלה מעולות עם דבש, במיוחד עם כמה אגוזי מלך בצד.
פרמזן וגבינות קשות מתיישנות – מעולות! החריפות משתלבת בצורה נפלאה במתיקות הדבש.
גבינות עיזים טריות – החמיצות הקלה של גבינות אלה מרככת את הדבש, למי שהוא מתוק לו מדי.

גינת תבלינים ביתית

זקוקים למתנות מרובות משתתפים והתקציב שלכם מוגבל? במשתלות תוכלו לקנות עציצי עשבי תיבול שונים, שתולים בעציצי חרס.
קנו צמחים לאכילה או לתה, שאותם אתם יכולים להעניק בבודדים או כסטים של חמישה עציצים.
סדרו אותם יפה, כל אחד עם מדבקה ושם: המבחר עצום וכולל פטרוזיליה, בזיליקום, אורגנו, כוסברה, נענע, זעתר, רוזמרין, לואיזה, גרניום לימוני, מליסה רפואית ועוד ועוד. 

מתנות ומזכרות? במדריך b144 תמצאו מגוון חנויות לשימושכם