כל עדה והאוכל המסורתי שלה בערב החג. אצל האשכנזים- גפילטע פיש, חזרת, כבד קצוץ וחרוסת, אצל יוצאי עדות המזרח מעדני כבש או קציצות. אבל הגיע הזמן לצאת מהקופסא ולנסות דברים חדשים, ועל הדרך לפנק את עצמכם, אז בשבילכם ובשביל דליקטסים נוספים, חיפשנו את המעדנייה הנכונה. הנה 12 מעדניות מצוינות שיעשו את ערב החג קצת יותר מיוחד.

 

מעדני מאיה – אזור תעשייה שער בנימין

על העסק: מעדני מאיה היא מעדנייה כשרה ותמצאו בה את כל מה שלמעדנייה יש להציע: גבינות, נקניקים, דגים, סלטים, רטבים, יינות, שתייה חריפה ועוד. המעדנייה נמצאת בתוך אזור תעשייה שער בנימין. מעבר לטריות המוצרים עצמם, גם המעדנייה ‘חדשה על המדף’, וכבר מושכת אליה לקוחות מכל המקומות בסביבה ומכל המגזרים, שהולכים ונעשים לקוחות קבועים.

 

מעדניית מאיה 1

מעדניית מאיה (צילום: עידן דוד)

 

במיוחד לפסח: מעבר למוצרים הסטנדרטיים לפסח כמו כבד קצוץ – שגם ככה יש על המדף בסופי שבוע לאורך השנה – מעדני מאיה יציעו גם מארזים מושקעים לפסח, שיכללו בחלקם גם מגשי גבינות ויינות מיוחדים. מצוין כמתנה לחג, והכרחי לארוחה המשפחתית.

 

מעדניית מאיה

מעדניית מאיה (צילום: עידן דוד)

 

לפרטים וליצירת קשר עם מעדני מאיה היכנסו >>>

 

באשר פרומז’רי – ירושלים ומקומות נוספים בארץ

על העסק: משפחת באשר הקימה מסעדת פועלים קטנה בשוק, שהאכילה את סועדי המקום באוכל ביתי משובח במשך 55 שנה. המסעדה הקטנה הייתה ממשיכה בשלה, לולא בן הדור השלישי – אלי באשר – לא היה נוסע לצרפת ומתאהב לחלוטין בגבינות. היום באשר פרומז’רי מונה 16 סניפים ברחבי הארץ, ומציעה מעדנים ויינות שנבחרו בקפידה וכמובן, את הגבינות הטובות בעולם.

במיוחד לפסח: בבאשר תוכלו למצוא מגוון גבינות כשרות לפסח, שאיכותן לא פחותה משום גבינה אחרת. בנוסף לאלו, ייתכנו גם מוצרים מסורתיים של פסח, כמו חזרת וחרוסת.

לפרטים וליצירת קשר עם באשר פרומז'רי לחצו כאן>>>

 

מעדני צדקיהו – שוק מחנה יהודה ורחבי הארץ

על העסק: מעדני צדקיהו היא מעדנייה ותיקה מאוד, שנוסדה ב-1967 על ידי מרדכי ציון-צדקיהו. אז מעדנייה קטנה בתוך השוק, והיום כבר מעצמה עם שישה סניפים ברחבי הארץ. ‘צדקיהו’ עדיין מנוהלת על ידי חברי המשפחה, ויש לה קהל ותיק שרץ איתה משנות ה-60’ ועד ימינו. המעדנייה מתמחה באוכל מכל הסוגים – סלטים, אוכל מבושל, גבינות ודגים מעושנים, ואפילו חמוצים הנכבשים במקום, מוצרים מיובאים, שמני זית, יינות ועוד – הכול טרי, איכותי וכשר בכשרויות מהודרות. בנוסף, המעדנייה מציעה משלוחים והזמנות באונליין.

 

מעדני צדקיהו

מעדני צדקיהו (צילום: מתוך אתר האינטרנט של העסק)

 

במיוחד לפסח: המקום מתכנן להעלות רמה עם מוצרים שבדרך כלל לא תמצאו על המדף, כמו עוף ממולא, חזה עוף, וכל תוספות הצד – מרגל קרושה ועד כבד קצוץ. אפילו מרק גולאש יהיה. בנוסף, תפריט פסח קבוע כשר וטעים - פשטידות, דגים, תבשילים ביתיים, סלטים מעולים ועוד מגוון תוספות טעימות!

 

מעדני צדקיהו סלטים

חלק מתוך מבחר הסלטים של מעדני צדקיהו (צילום: מתוך אתר האינטרנט של העסק)

 

לפרטים ויצירת קשר עם מעדני צדקיהו בע"מ היכנסו>>>

 

ביטמן הדייג – נתניה, רעננה

על העסק: "ביטמן הדייג" נוסדה ב-1983 ומנוהלת על ידי אותה משפחה של דייגים מאז ועד היום. ‘ביטמן’ מציעים את כל סוגי הדגים, ויודעים להכין את חומרי הגלם לפי בקשת הלקוח – מטחינה ופילוט ועד סביצ’ה וקרפצ’ו, טרטר והכנות לסושי. מעבר לדגים טריים מארץ ומחו"ל, ב’ביטמן’ ניתן למצוא גם מוצרים שונים – פסטות, רטבים, תבלינים - המיובאים מכל קצוות העולם.

במיוחד לפסח: כל ארוחה, מכל סוג ומכל עדה, תמצא את הדג המתאים לה אצל ‘ביטמן’ גם קרפיון טחון לגפילטע פיש, ואפילו חזרת לליווי.

לחצו כאן לפרטים ויצירת קשר עם ביטמן הדייג סניף נתניה >>>

 

סוידאן א. מעדנייה – (דרך אלנבי) חיפה

על העסק: סוידאן התחילה בתור חנות המוכרת מוצרי מזון סיטונאיים, והפכה בשנות ה-70’ למעדניית בוטיק מקומית. הדגש היה על מוצרים מיובאים, איכותיים ובעלי אופי מיוחד – כמו קונפיטורות, רטבים, גבינות, תבלינים ועוד. מאז העסק הרחיב את מומחיותו, ומציע גם מגוון מאכלים ביתיים משובחים ומוצרי מזון המיוצרים גם בארץ; מגבינות בוטיק, לחם מחמצת טרי, וגולת הכותרת – החלווה המפורסמת של המקום. בנוסף, המקום מציע גם ממתקים תוצרת-בית, פיצוחים ועוד.

במיוחד לפסח: סוידאן מתכננת להוסיף למגוון המוצע את כל המוצרים שכל בית צריך לפסח: איקרה, חזרת ומעדנים נוספים.

לפרטים וליצירת קשר עם סוידאן א. מעדניה לחצו כאן >>>

 

מעדניית אריה - רחובות

על העסק: אריה הקים את המעדנייה שלו בשוק רחובות לפני יותר משלושים שנה, בשנת 1982. הוא מציע בעיקר סלטים ביתיים מפורסמים, חמוצים הנעשים במקום, דגים מעושנים, גבינות ועוד. מאז ועד היום, כל המוצרים אצל אריה נבחרים בקפידה, וקהל הלקוחות הקבוע שלו יודע שלקנות אצל אריה, זה כמו לשבת עם חבר על כוס קפה.

במיוחד לפסח: לקראת החג, במעדני אריה מתוכננים להגיע מוצרים כשרים לפסח כגון גבינות מיוחדות לצד מוצרים מסורתיים כמו חרוסת, חזרת, גפילטע פיש וכבד קצוץ. מומלץ להגיע מהר, לפני שיגמר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם מעדניית אריה הקליקו>>> 

 

מעדניית קגן – מודיעין מכבים-רעות

על העסק: מעדניית קגן היא המעדנייה הוותיקה במודיעין, ומשרתת קהל לקוחות מקומי קבוע כבר 25 שנה. מגבינות משובחות, כל סוגי הנקניקים והבשרים, ועד שתייה חריפה ובירות. מיכאל, בעל-הבית, יודע לבחור את הדברים הטריים והטובים ביותר, ולתת יחס אישי ואדיב לכל לקוחה או לקוח.

במיוחד לפסח: מיכאל מתכנן להוסיף גם מוצרי מזון מסורתיים כמו חזרת וחרוסת, עוגיות כשרות לפסח, מצות ועוד, וגם שתייה כשרה לפסח – מיין ועד וודקה.

לעוד פרטים ויצירת קשר עם מעדניית קגן לחצו כאן>>>

 

טוב המשק – שדרות

על העסק: “טוב המשק" היא מעדניית בוטיק המציעה מגוון ענק של טעמים ומטעמים. בתחום הגבינות, התפריט הוא עשיר ומיוחד – מגבינות קשות ורכות, ועד גבינות עובש ואפילו גבינות שטופות בבירה. המעדנייה משרתת קהל לקוחות מכל הארץ, מלקוחות פרטיים ועד לקמעוניים.

במיוחד לפסח: אמנם המעדנייה סגורה בחול המועד פסח, אבל תמיד יש דברים מיוחדים המוצעים לפני כניסת החג. מבצעים ומארזים מיוחדים הם חלק מהתכנית, ואפשר גם להרכיב מארז מוצרים בהזמנה אישית.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם מעדניית טוב המשק הקליקו >>>

 

אשר אשר דגים – הרצליה

על העסק: “אשר אשר דגים" היא מעדנייה כשרה שהוקמה לפני בערך ארבע שנים והקהל שלה מגוון, כשחלק גדול ממנו מגיע במיוחד מכל הארץ. מעבר לדגים ‘גולמיים’ בתצורות שונות, המעדנייה מציעה גם סלטי גורמה, דגים מעושנים ועוד.

אשר אשר דגים (צילום: מתוך גלריית התמונות של אשר אשר דגים באתר B144)

 

במיוחד לפסח: ‘אשר אשר’ התחילו ממש עכשיו לטפל בהזמנות הרבות שנכנסות לקראת פסח, כשגולת הכותרת היא כמובן דג הקרפיון שמשמש להכנת גפילטע פיש. מעבר לכך נמצאים גם שאר הדברים המתבקשים לפסח, בנוסף על הסלטים הפופולריים של המקום – חציל בלאדי, גזר משוויה, ופלפל צ’ומה.

לפרטים ויצירת קשר עם אשר אשר דגים היכנסו>>>

 

מעדניית גלובוס – נוף הגליל

על העסק: מעדניית גלובוס היא אטליז ומעדנייה מקומית בנוף הגליל, המציעה מגוון מוצרים עצום: מסלטים מוכנים ועד מעדנים מיוחדים ממרכז אירופה. המעדנייה הוקמה לפני 20 שנה, ומאז משרתת קהל קבוע, כשהדגש הוא על דליקטסים רוסים.

לקראת פסח: לחוגגים שפחות מקפידים על כשרות: במעדניית גלובוס תמצאו את כל הדברים שתרצו לסעודה חגיגית ועוד: ממוצרים בסיסיים שחייבים להיות בכל צלחת חג ועד חיזוקי-ארוחה שייתנו הרגשה יותר מיוחדת לערב החג.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם מעדניית גלובוס לחצו>>>

 

מעדניית חוות צוק – תל אביב

על העסק: חוות צוק נמצאת בגבעות הציוריות של עמק האלה והוקמה בשנת 1998. מאז, החווה משמשת למרעה של עזים וכבשים ולגידולי שדה שונים: עגבניות, מלפפונים, שעועית, ועוד. בנוסף לגידולי שדה למאכל, החווה מגדלת גם ענבים ליין וזיתים לכבישה ולהכנת שמן זית. בשנת 2008 החליט תומר צוק (אחיו של השף ניר צוק) – מייסד החווה – להביא את החווה לתל אביב, ומאז הוא מוכר את כל התוצרת החקלאית בלב העיר – מבשרים וגבינות משובחות, ועד ירקות אורגניים, ריבות מיוחדות ושמן זית. מעבר לקניית התוצרת כחומרי גלם או כחלק ממעדנים הנעשים על ידי החווה, ניתן לבקש גם מנות מוכנות בהתאמה אישית: כמנות עיקריות או כמנות צד.

במיוחד לפסח: לקראת החג, המעדנייה מציעה נתחי בקר מיוחדים – כמו ‘מסדר צלעות טלה’, אוכף טלה וטי-בון – הכול מבשר טרי. בנוסף לבשר, המעדנייה מציעה גם מארזים מיוחדים לפסח; סלים המכילים שמן זית, ריבות גבינות, ועוד, במחירים המשתנים בהתאם למרכיבי המארז.

לכל הפרטים ויצירת קשר עם מעדניצ חוות צוק היכנסו>>>

 

אטליז שירי – באר שבע

על העסק: אטליז שירי הוקם בשנת 1958 ומנוהל כיום על ידי הדור השלישי של המשפחה. המוסד הוותיק הזה, שממוקם בעיר העתיקה של באר שבע, התמחה מאז ומעולם במכירה של בשר טרי ואיכותי – ‘לא קפוא ולא נעליים’, כדברי מנהלי האטליז. 'שירי' מציע בשר טרי כחומר גלם וגם כזה שעורבב או מוכן לבישול או צלייה: קבבים, נקניקיות ושלל סוגי ה-’על האש’; מעל 100 מוצרים!

במיוחד לפסח: במיוחד בשבילכם האטליז מתכנן להציע מוצרי בשר מיוחדים, כגון כתף טלה ממולא וסוגים שונים של רוסטביף.

לעוד פרטים ויצירת קשר עם אטליז שירי לחצו>>>

אז החג הזה, לא משנה איפה אתם נמצאים - באיזה חלק של הארץ - ומה אתם אוהבים: באינדקס עסקים B144 תמצאו מעדנייה מומלצת  בקלות ובמהירות.