חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

אוכל רחוב בקרית ביאליק

(15 תוצאות)
נותן שירות באזור קרית ביאליק
שווארמה העגל קריית מוצקין בד"צ הרב מחפוד
שווארמה העגל קריית מוצקין בד"צ הרב מחפוד
טלפון: 076-8883189
שדרות גושן 55, קרית מוצקין
ייפתח מחר בשעה: 11:00
חובבי שווארמה? הגעתם למקום הנכון!!! שווארמה העגל קריית מוצקין בכשרות בד"צ הרב מחפוד משלוחים לקריות ולרכסים. שווארמה הכי טעימה מוגשת בפיתה, בלאפה או בצלחת מוגשת עם טחינה, עמבה וחמוצים, ציפס, סלטים. ניתן לערוך אירועים עד 30 איש! במוצ"ש פתוחים החל משעה לאחר צאת השבת. להזמנות חייגו כעת!
נותן שירות באזור קרית ביאליק
באגט אוחנה
באגט אוחנה
טלפון: 076-8006290
שד ההסתדרות 84, חיפה
פתוח עד השעה: 01:00
באגט אוחנה מחכים לכם, באגט אוחנה- מבחר באגטים: שניצל, חזה עוף, קציצות, נקניקיות מרגז סלטים, בגאטים איכותיים הנאפים במקום, המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגוון במחירים נוחים..
נותן שירות באזור קרית ביאליק
סמיראמיס מסעדת לב הגליל
סמיראמיס מסעדת לב הגליל
טלפון: 076-8898041
שדרות ההגנה 20, חיפה
ייפתח מחר בשעה: 10:00
אוהבים בשר? בואו למסעדה שלנו לאכול וליהנות! מסעדה מזרחית מפוארת מלאת טעמים וניחוחות שישאירו לכם זיכרון מתוק לזמן רב. מאכלי גורמה לצד מאכלים מזרחיים ומגוון עצום של בשרים טריים. הסוד שלנו טמון בבשר מגוון עשיר של מנות ראשונות, סלטים טריים, עיקריות של אנטריקוט, קבב, כבד אווז, סינטה, מדליוני פילה, פילה עגל, כבש וארוחות ילדים. מוזמנים להגיע, שירות מעולה מובטח!

עסקים נוספים נותני שירות באזור קרית ביאליק

נותן שירות באזור קרית ביאליקלואיזה בית אוכללואיזה בית אוכל
שד הנשיא 119, חיפה
ייפתח מחר בשעה: 08:00מתחם אוכל המתחלק לשניים, בלואיזה בייקרי ניתן להנות מלחמים, עוגות, עוגיות, סלטים, כריכים, פסטות ומוצרי מאפה ומוצרי מדף יחודיים
אתראתר
גלריהגלריה
נותן שירות באזור קרית ביאליקשווארמה ברקשווארמה ברק
יוסף גרשון 440, עכו
ייפתח ביום שבת בשעה: 00:99שווארמה ברק מציע מגוון רחב של בשרים החל משווארמה, פלאפל, בשרים על האש, פרגיות, שיפודים ועוד. מחירים נוחים לכל כיס. על איכות ו
גלריהגלריה
נותן שירות באזור קרית ביאליקWalla שווארמה שפרעםWalla שווארמה שפרעם
(2 המלצות)
שפרעם 7919 5, שפרעם
ייפתח מחר בשעה: 11:00האוכל טעים מאד בכמות גדולה
גלריהגלריה
נותן שירות באזור קרית ביאליקקייטרינג דוכן אוכלקייטרינג דוכן אוכל
הציונות 29, חולון
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00דוכן אוכל הינה חברת בוטיק, המתמחה בסגנון STREET FOOD בכל אירוע ועבור כל לקוח אנו מקימים מטבח קצה ומכינים את האוכל פרונטלית אל
אתראתר
שחף פרץשחף פרץ
קרן היסוד 16, קרית ביאליק
נסאר מחמודנסאר מחמוד
דרך עכו חיפה 140, קרית ביאליק
בורגר ראנץ' בע"מבורגר ראנץ' בע"מ
(1 המלצות)
הפלמ"ח 44, קרית ביאליק
פיצה וירונה קריוןפיצה וירונה קריון
קרית ביאליק
בורגוס קריון בבורגוס קריון ב
דרך עכו חיפה 192, קרית ביאליק
בורגוס קריון בע"מבורגוס קריון בע"מ
דרך עכו חיפה 192, קרית ביאליק
בורגר ראנץ' בע"מ , סניף קריוןבורגר ראנץ' בע"מ , סניף קריון
הפלמ"ח 44, קרית ביאליק
המבורגר 150-160 גרם 15 - 45 ₪
המבורגר 200-220 גרם 20 - 50 ₪
המבורגר 300 גרם 25 - 60 ₪
המבורגר צמחוני 15 - 50 ₪
* המחירון מהווה מחירון בסיסי, והינו בגדר המלצה בלבד.

ממנות ספציפיות ועד לארוחות צהריים קלות ואפילו ארוחות ערב משפחתיות: מסעדות מזון מהיר בקרית ביאליק הן אופציה מצוינת למגוון גדול של צרכים והן מתאימות לכל חך ולכל כיס.

סוגי מזון מהיר בקרית ביאליק

אנחנו מכירים מגוון גדול מאוד של מסעדות מזון מהיר בקרית ביאליק: חלקן מגישות אוכל רחוב מקומי וחלקן מתמחות באוכל שהגיע לכאן ממקומות רחוקים כמו אוכל תאילנדי או מוקפץ לסוגיו השונים, סושי ועוד.

אנחנו לא קוראים להם בדיוק מסעדות מזון מהיר, אבל האמת היא שדוכני פלאפל הם סוג המקומות הראשונים כמעט שהיו כאן, והגישו אוכל לצריכה קלה. בדוכנים אלה אפשר לקבל גם היום מנה שקל מאוד לאכול בעמידה או תוך כדי הליכה.

דוכני שווארמה הם סוג מקום נוסף מסוג זה. גם כאן מקבלים את המנה במהירות, כאשר היא ארוזה ומוכנה לאכילה. ההבדל בין מקומות אלה לפלאפליות למשל הוא בכך שהמנות הן בשריות, אבל לא רק: ברוב המקומות גם אפשר לקבל את המנה בצלחת בישיבה במקום או ארוזה במגשית, לשם אכילה במקום העבודה למשל, ללא פיתה או לאפה.

מבחינת מגוון צורות הגשה, המבורגריות הן אולי מסעדות המזון המהיר המגוונות ביותר: יש רשתות שמגישות מנות ארוזות מראש, שמוכנות על פי תפריט מוגדר מאוד ונצרכות בתוך דקות ספורות. מצד שני, יש מקומות שמגישים המבורגרים מושקעים ואפילו יקרים, שמוכנים על פי בקשת הלקוח ונצרכים בישיבה במקום, לעיתים אפילו ארוכה למדי.

איפה נמצא מזון מהיר בקרית ביאליק?

למעשה, היות ומחירי המנות הם לרוב נמוכים, מסעדות מזון מהיר מבוססות על תנועה רבה של אנשים וקנייה והזמנה מיידית ככל האפשר; הן מבוססות על כך שלקוח נכנס, מזמין, מקבל את המנה שלו, משלם ויוצא. מסיבה זו נמצאות מסעדות מזון מהיר במקומות בהם יש תנועה של אנשים רבים: במרכזי ערים, במרכזי תעסוקה, כגון אזורי תעשייה, ובמרכזי קניות - קניונים או מרכזים פתוחים.

המשך קריאה