חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

ציוד וקישוטים לימי הולדת ביבנה

(5 תוצאות)
נותן שירות באזור יבנה
פרימיום ייבוא ושיווק
פרימיום ייבוא ושיווק
טלפון: 076-8615329
הירמוך 1, יבנה
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
החברה מתמחה בייבוא, שיווק והפצת ממתקים, שוקולד, סוכריות, לקריצים ומוצרי מאפה מכל רחבי העולם. פרימיום שיווק חרטה על דגלה להביא את המוצרים האיכותיים ביותר לצרכן הישראלי ומקפידה על טיב המוצרים, על איכותם ואמינותם הגבוהה. חנות היבואן ליחידים ממוקמת ביבנה רחוב הירמוך 1 ובנוסף מכירה בסיטונאות כלל ארצית
נותן שירות באזור יבנה
המסיבה
המסיבה
טלפון: 076-8608268
דרך ירושלים 15, רחובות
פתוח עד השעה: 20:00
״פשוט שירות מדהים ואמין״
נותן שירות באזור יבנה
אלונית - כל מה שילדים אוהבים
אלונית - כל מה שילדים אוהבים
טלפון: 076-8109248
שדרות התעשייה 3, אשקלון
פתוח עד השעה: 21:00
״חוויה להזמין מהם, שירות אדיב, חייכני ומקצועי״

עסקים נוספים נותני שירות באזור יבנה

נותן שירות באזור יבנהקינדרלנדקינדרלנד
בני עטרות
הקמת פארקי חבלים בכל איזור בארץ למגוון אירועים: ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה ,ימי הולדת וכו'. הקמת פארקי חבלים לימי הולדת .
אתראתר
גלריהגלריה
דה פארטי פלייס-the party placeדה פארטי פלייס-the party place
פארן 2, יבנה
פתוח עד השעה: 19:00*רחוב דוגית 16, מתחם רוגובין- יבנה* מוזמנים להיכנס לאתר שלנו: www.thepartyplace.co.il סטים של יום הולדת לפי קונספט, מוצרי א
אתראתר

בלונים, קישוטים, מתנות קטנות ועוד ועוד: יש אלפי פריטים שמוכרים בחנויות לימי הולדת ביבנה. אתם יכולים להיכנס לחנות כזו ולצאת עם כל מה שאתם צריכים לחגיגה – אפילו עם רעיונות להפעלה.

מה אפשר לקנות בחנויות לימי הולדת ביבנה?

בחנות ימי הולדת יש את כל הציוד שצריך לחגיגה השנתית לילד ולחברים. כאן תמצאו את כל סוגי הקישוטים, למשל, הפתעות לשקיות ואפילו זיקוקים או עיטורים להכנת עוגות מיוחדות; יש גם חנויות שידפיסו עבורכם דפים אכילים לקישוט העוגה, אם תרצו.

אם אתם לא מוצאים חנות ימי הולדת ביבנה, חפשו בין עסקי הצעצועים השונים בעיר: בהרבה מאוד מהמקרים הן יחזיקו וימכרו מגוון וסוגים שונים של קישוטים לימי הולדת, ינפחו בלונים בהליום ויציעו לכם כמובן מגוון שלם של צעצועים להפתעות.

לכל היותר, במקרה כזה בו אין עסק שמתמחה ממש בציוד ימי הולדת, תצטרכו לגשת גם לחנות כלי בית או ציוד משרדי או למקום שמוכר כלים חד פעמיים, ולקנות צלחות, כוסות וכלי הגשה. כיום, אגב, פופולריים יותר ויותר כלים חד פעמיים שעשויים מחומרים שקל למחזר ולא מפלסטיק: חומרים אלה כוללים קרטון, עלי בננה דחוסים ובמבוק והם יפים מאוד. יש גם קישוטים לימי הולדת מחומרים ממוחזרים.

אגב, אם אתם מתלבטים לגבי הפעלות לילדים, אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם המוכר או עם בעלי העסק בו אתם קונים את הפריטים השונים לחגיגה. בהרבה מאוד מקרים, המפעילים בעצמם הם לקוחות של העסקים הללו ובמקרים אחרים הם משאירים במקום פרטים שלהם בצורת כרטיסי ביקור או מגנטים.

שעות הפתיחה של חנויות ציוד לימי הולדת בתחום הן שעות רגילות: בקניונים – בהתאם לפעילות הקניון. במרכזי ערים או שכונות, יש להניח שתמצאו ששעות הפתיחה הן מעשר בבוקר ועד שבע או שמונה בערב, בימי השבוע הרגילים. ימי שישי נחשבים עמוסים בתחום זה, כיון שרוב הקונים הם הורים, שמגיעים לבצע קניה ביום החופשי שלהם.

המשך קריאה