במידה ואתם מחפשים חברת ניקיון שתתאים לכם, אתם צריכים לדעת בדיוק מה לברר עם החברת ניקיון לפני שאתם סוגרים איתה, כדי לוודא שלא ייגרם נזק למשרדים או גרוע מכך – לעובדים. לדוגמא, אחת השאלות החשובות שהרבה חברות חושבות עליהן, היא האם נגרם נזק לרכוש החברה, מקבלים פיצוי? לכן, אתם צריכים שיהיה ביניכם לבין החברה תיאום ציפיות לפני שאתם מחליטים לעבוד איתם. ניסים ישראל, בעל 'נוף ישראל אחזקות' מסביר לנו על תחום הניקיון, ועונה לנו על כל השאלות.

 

חברת ניקיון משרדים: גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון

מה צריך לדעת לפני שמחפשים חברת ניקיון משרדים?

אני חושב שמאוד חשוב לבדוק לפני שלעובדים יש ביטוח. לעובדים שלנו בחברה יש ביטוח מעבידים. נניח וקרה משהו במשרד, תקלה מסוימת שנעשתה על ידי העובד, יש ביטוח וזה מגובה. לדוגמא, אם המחשב או החלון נשבר, או כל חפץ שנגרם לו נזק על ידי העובד, זה מתכסה על ידי הביטוח. גם במידה והעובד נפגע במקום עצמו, הביטוח מכסה אותו וזה מאוד קריטי. חשוב לדעת את זה לפני שסוגרים עם חברת המשרדים.

 

ליצירת קשר עם נוף ישראל אחזקות לחצו כאן >>> 

 

דבר נוסף שצריכים לדעת לפני שסגורים עם חברת הניקיון, שחברת הניקיון תספק להם עובד מחליף במידת הצורך. בחברה שלנו, אנחנו מתחייבים לספק עובד מחליף מרגע הקריאה עד 3 שעות, זה רשום בחוזה. במידה ויש תקלה מסוימת והעובד לא יכול להגיע, כמובן צריכים להודיע לי בשעות הבוקר ביום עצמו, ואני מתחייב לדאוג להם לעובד מחליף באותו יום. אני משתדל להעניק פתרונות באופן מהיר ללקוחות ולתת שירות ברמה גבוהה. בנוסף, אם אני לא יכול לספק שירות למקום מסוים אני אומר להם מראש שאני לא יכול לספק שירות כזה. כנות זה דבר מאוד חשוב בחברת הניקיון, כדאי לשים לב שלא מבטיחים לכם דברים שלא יוכלו לעמוד בהם. לדוגמא, אני אסרב לשירות לבתים פרטיים, כיוון שאני עוסק בעיקר בניקיון משרדים.

 

לובי נקי צילום באדיבות נוף ישראל אחזקות

(צילום: באדיבות חברת נוף ישראל אחזקות)

 

האם ניתן לבחור את חומרי הניקוי למשרד (אנטי אלרגניים/ירוקים/ריחות וכו')?

לכל גוף יש עדיפות לחומרי ניקוי מסוימים. במידה והגוף איתו אנחנו עובדים מבקש חומרים ספציפיים אנחנו מספקים לו את זה כשירות ולא כחובה, כיוון שאנחנו לא מספקים את זה מלכתחילה, אלא רק לפי בקשה. לדוגמא, גופים מסוימים אומרים לנו שקשה להם לספק לבד חומרי ניקוי, אז הם מבקשים שאנחנו נספק להם. כאשר זה קורה הם מבקשים הצעה לחומרי ניקוי בנפרד והצעת עבודה בנפרד. לכל גוף יש את הבקשה שלו, לכן אנחנו מוודאים איתם בדיוק אילו חומרים הם רוצים. יש מקומות שאנחנו מספקים עבורם חומרים ירוקים ויש מקומות שאנחנו מספקים להם חומרים כימיים. כמו כן, יש גופים שמספקים לעצמם את חומרי הניקוי מראש - כל משרד וההעדפה שלו.

 

ניקיון משרד נוף ישראל אחזקות

(צילום: באדיבות חברת נוף ישראל אחזקות)

 

חשוב לדעת

אם נגרם נזק במהלך ניקוי המשרד, למשל נשפכו מים על המחשב, האם חברת הניקיון מפצה?

כן כמובן, אנחנו מפצים על פי החוזה ועל פי ההסכם מול חברת הביטוח. בחברה שלנו לא קרה דבר כזה מעולם.

מה העלות החודשית של שירותי ניקיון למשרד?

העלות משתנה ממשרד למשרד כיוון שזה תלוי בשעות שכל משרד דורש, העלות מתומחרת על ידי הכמות שעות וכמות הימים. יש משרדים שמעוניינים בשעתיים בלבד במשך פעמיים בשבוע, ויש משרדים שדורשים ניקיון על בסיס יומי - כל משרד לפי הביקוש שלו. זה גם תלוי בקושי העבודה, יש משרדים שהעבודה בהם יותר קשה ויש משרדים שהעבודה יותר פשוטה. זה כמובן גם משנה את המחיר.

 

אחרי ניקיון לובי בניין משרדים - נוף ישראל אחזקות

(צילום: באדיבות חברת נוף ישראל אחזקות)

 

מה עושים אם המשרד לא נוקה באופן משביע רצון? והאם יש משרדים שיותר מקפידים על הניקיון?

ברוב המקרים כאשר זה קורה, יש תלונות על העובדים. בדרך כלל אני מנסה לשמר את העובדים וגם את המשרד מולו אנחנו עובדים. במידה והבעיה הייתה אצל העובד שלא ניקה כמו שצריך, אנחנו מסבירים לו על התקלה שהייתה לו. בנוגע למשרד, לפעמים יכולה להיות אי הבנה מסוימת, בסופו של דבר אני מגיע איתם להסדר. כמו כן, בדרך כלל אני רושם בחוזה, שבשבוע שבועיים הראשונים תהיה התכנות חלופיות של העובד. אני לוקח בחשבון שלא תמיד תהיה התאמה בין העובד למקום, אז אני רוצה להיות גלוי מראש בפני המשרד כדי למנוע מצבים לא נעימים. לאחר מכן, במידה ובאמת יש בעיה נבצע התאמה במקום העבודה עם עובד אחר.

בנוסף, כל מקום יש לו את הדרישה שלו, יש משרדים שהם מאוד פדנטיים, הם חייבים שהכל יהיה נקי כמעט בצורה מושלמת. לדוגמא, משרדים שהסטריליות חשובה להם מאוד מבחינה בריאותית. לכן, אנחנו לוקחים בחשבון שהעבודה שם צריכה להיות ברמה גבוהה. לעומת זאת, יש משרדים שיבקשו ניקיון סטנדרטי.

 

ניסים ישראל והבת שלו

(צילום: באדיבות ניסים ישראל)

 

לפרטים נוספים אודות נוף ישראל אחזקות >>>

 

מה מייחד את החברה שלכם?

מה שמייחד את החברה שלי זה אמינות ויושר, בעיני זה הדבר הכי חשוב. בנוסף, אני לא מסתכל רק על הפרויקט, אני חושב גם על העובדים שלי ועל הרצונות שלהם. מבחינתי זה השילוב האולטימטיבי לעבודה נכונה ויעילה, אני מנסה להגיע למצב של איזון בין הפרויקט לעובד. ברגע שאני יודע שהעובד שלי מרוצה אני גם יודע שהמקום עבודה יהיה מרוצה מהעבודה שלו ויקבל את מבוקשו. אני מאוד קשוב לעובדים שלי, אני חושב שזה מאוד חשוב לתחזק את מקום העבודה, כדי שניתן את השירות הכי טוב שנוכל לתת ללקוחות שלנו. אנחנו יכולים להבטיח שירות מקצועי ואנושי על הצד הטוב ביותר.

 

ניסים ישראל הוא בעל 'נוף ישראל אחזקות', עסק לאחזקה ושירות ניקיון. כל המידע במאמר מטעמו בלבד.