אין שום ספק שבגדי ים לנשים הם פריט לבוש חיוני ולמראה מושלם, חשוב לא להקל ראש בבחירתם, ולבחור את בגד הים שיתאים לך ביותר.

 

בחורה עם בגד ים אוף וויט שלם

מחפשת את הבגד ים המושלם? הקליקי ומצאי בקלות חנות בגדי ים מומלצת וקרובה אלייך

 

לבוש פונקציונאלי לחוף

כמו עם כל פריט שיש לך בארון, חשוב קודם כל שיהיה לך בו נח וההופעה תתאים לשימוש ולצורך: אם את מגיעה לים בעיקר כדי לשכב על החוף, את יכולה לבחור בגד ים מקושט עם שפע של רקמות, אבנים נוצצות, פייטים ותוספות אחרות.

מצד שני, אם את בעיקר מגיעה כדי לשחות, או שעבורך הבריכה היא מגרש האימונים לשמירה על כושר, חשוב לבחור בגד ים ספורטיבי, עמיד לכלור, עם אחיזה נוחה שתחושי בו כבעור שני.

אם את מאלו שרוצות בעיקר להשתזף, כדאי שתיקחי בחשבון את המחשופים והגופיות שאת בדרך כלל לובשת כדי שסימני השיזוף לא יבלטו ויתאימו לצורת בגד הים.

 

אישה בבגד ים שחור שלם

 

את הכי יפה כשנח לך

אחרי שהחלטת בינך לבין עצמך מה עיקר הפעילות שאת מתכוונת לבצע בחוף, כדאי לבחור את בגד הים שיהיה הכי נח ויחמיא למבנה גופך.

כל אישה, בכל גיל, יכולה להראות ולהרגיש נפלא גם בבגד ים. ניתן למצוא היום שפע של בגדי ים שמתאימים לציבור הדתי וגם סתם למי שמרגישה פחות נח להתערטל בציבור. בגד ים צנוע יכול להיות יפה ועמיד, והמגוון, כאמור - גדול.

אם את אמא לילדים קטנים ובחלק גדול מהשהות בחוף את עסוקה בלרדוף אחרי הקטנים או לשחק איתם מטקות ולבנות ארמונות בחול, תשמחי לדעת שתוכלי להתרוצץ ועדיין להראות במיטבך בבגד ים שלם.

אם חלק הגוף התחתון לא מתאים לבגד ים (שלם) בגזרה קלאסית, בחרי לך בגד ים שממשיך עם חצאית קצרה, כמו חצאית טניס. עם שרוולים קצרים את נראית כמעט כאילו את לבושה ובכל זאת יכולה להיכנס למים ללא חשש.

 

בחורה עם ביקיני

 

Mix&Match – אופנת השילובים

זה אולי יפליא אותך לקרוא, אבל רובנו אנושיות, מה שאומר שלא כולן ניחנו בדיוק באותן הפרופורציות או במה שהוגדר כ"מידות גוף אידיאליות".. למשל, זה שאת מידה 42 בחלק העליון לא מחייב שזו המידה שלך בחלק התחתון או הפוך.

כאן לביקיני יש יתרון גדול. היום ניתן לרכוש בנפרד את שני החלקים וכך לא צריך להתפשר ואפשר לבחור את החלק והצורה שתחמיא לך ביותר.

יתרון נוסף של ביקיני משולב הוא שאת יכולה לערבב ולהתאים בין החלקים וכך ליצור מגוון שילובים אחרים: בוודאי שאם את מאלו שחורשות את הקיץ, האופציה הזו מושלמת עבורך, כיון שהשילוב יכול להיות גם בטקסטורות והדפסים; צבעים שונים או חלק עליון מודפס וחלק תחתון חלק.

המלצה שלנו? אם את משלבת בין חלק אחד מודפס לחלק שני בצבע אחיד וחלק, וודאי שהחלק המודפס או הצבעוני יותר יהיה החלק אליו את רוצה למשוך תשומת לב. אם את רוצה להבליט את החזה כדאי שזה יהיה החלק הסגנוני. אם יש לך רגליים יפות, כדאי שהדגש יהיה על החלק התחתון.

 

אישה עם בגד ים שחור מחטב

 

סודות הסטייליסטית

הכללים לפיהם את נוהגת בבחירת הלבוש שלך תקפים גם כאן. התחושה שאת "חשופה" ולא יכולה לטשטש או להסתיר את הפגמים שלבוש מאפשר לך, אינה נכונה.

בגד ים מחטב, אוסף את הגוף נכון וממצק. התמיכה יכולה להיות חלקית, ומותאמת לכל חלק וחלק בגוף. למשל, בעלות חזה גדול יכולות לבחור בחלק עליון עם תמיכה וברזלים ממש כמו חזייה, בעוד שבעלות חזה קטן ישמחו למצוא חזייה מרופדת.

 

בחורה עם בגד ים פרחוני עם שרוולים ארוכים

 

בגדי ים לספורטאיות

הבריכה וחוף הים נועדו לא רק כדי לראות ולהראות. יש פעילויות רבות שהקיץ מספק, החל משחייה ועד שפע של אטרקציות וכלה בפעילות אקסטרים ימית. אם אוהבת לעסוק בסאפ או גלישת מצנחים, על הלבוש להיות נוח במיוחד ומותאם לספורט בו את עוסקת.

לגולשות המבלות שעות ארוכות בים מומלץ לבחור בבגד ים שרוול ארוך. כך תזכי להגנה מרבית מהשמש הקופחת במשך שעות ארוכות בים. זהו פתרון טוב גם למי שמבלה בחוף גם בחורף. בגדי ים לנשים עם שרוול קצר שאינו גופייה וחלק תחתון שהוא דמוי מכנסיים קצרים, הוא לבוש אופטימלי לעיסוק בספורט ימי.