העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ
X
רוצה לפרסם את העסק שלך?
לפרטים
  • mipanuy-icon
  • הצגת תוצאות לפי:

מאפיינים מיוחדים

    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו

    עסקים נוספים נותני שירות באזור תל אביב יפו

    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    נותן שירות באיזור תל אביב יפו
    כהן אליהו
    placeBR אבא אחימאיר 33, תל אביב יפו
    ...03-6411
תוצאות נוספות

מידע על סיטונאי ירקות ופירות בתל אביב יפו

בישראל קיימת שיטה מדורגת להפצת יבולים ותוצרת חקלאית מהמגדל או מהיבואן של תוצרת זו, ועד לצרכן הסופי. 
שרשרת הערך הזו מתחילה במגדל - יכול להיות למשל חקלאי במושב או קיבוץ - ועוברת בסיטונאי ירקות ופירות, שממנו קונה הקמעונאי את מה שהוא צריך על מנת למכור לצרכן הסופי. קמעונאי לצורך עניין זה לא חייב להיות רק ירקן, למשל, או בעל דוכן בשוק, אלא גם מי שמייצר מזון ללקוח קצה.
לדוגמא, יצרני מזון אלה כוללים בעלי מסעדות. הם יכולים לכלול בתי מלון או חברות קייטרינג ויצרני סלטים או מזון מוכן ארוז אחר. השאלה היא שאלת כמויות: כל עוד מדובר קניית כמויות גדולות של ירקות ופירות - הן יתאימו למכירה על ידי סיטונאי.
יש גופים נוספים שקונים ירקות ופירות ישירות מהחקלאי בכמויות גדולות: גופים אלה הם חברות שיווק ששייכות לרשתות השיווק השונות. הן בעצמן מהוות סיטונאי ירקות ופירות, ועוסקות גם ביבוא, כאשר כל אחת מהחברות האלה מוכרות לחנויות ששייכות לרשת שלהן. כל מנהל סופרמרקט מזמין מהחברה את מה שהוא צריך, ממש כאילו היה בעצמו קמעונאי או בעל חנות פרטית.

 

סיטונאי ירקות ופירות בתל אביב יפו ומכירה ישירה לצרכן

אם הכמויות שאתם קונים הן כמויות גדולות יחסית (אם מדובר באירוע פרטי גדול, למשל, שאתם צריכים עבורו מצרכים), ניתן לבצע רכישה גם מסיטונאים בתל אביב יפו. ברשתות לא בהכרח יסכימו למכור לכם כמויות גדולות של ירקות או פירות, כך שזהו פתרון מצוין. 
מה שכן, כדאי לדעת שהמחירים עשויים להיות מעט נמוכים יותר ממה שתמצאו בחנויות פרטיות, אבל לא בהכרח ממחירים של רשתות שיווק זולות. את עיקר ההוזלות תמצאו במוצרים שנחשבים יקרים יותר (אננס, פירות ייחודיים וכו') ופחות בירקות או פירות בסיסיים, כמו עגבניות, מלפפונים, בצל יבש וכדומה.