חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

מקרנים ומסכים בחדרה

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור חדרה
VM במות לד לאירועים
VM במות לד לאירועים
טלפון: 076-8166256
חדרה 1, חדרה
בתיאום טלפוני
אנו מומחים בהפקות אירועים ייחודים שונים ומגוונים, תוך הקשבה והתאמה מלאה לרצונות הלקוח ומציעים קשת רחבה של שירותים ובניית קונספט לאירוע שלכם: חתונות, בר/ בת מצווה, אירועי בוטיק, כנסים, מופעים, אירועי חברה, הרמות כוסית ועוד. אנו מפיקים אירועים עבור אנשים פרטיים וגם לעסקים וארגונים ביניהם: אליפות ישראל, בית חב"ד, בתי ספר במרכז הארץ, בנוסף כל אולמות וגני אירועים בכל רחבי הארץ. ההפקות נעשות בשיתוף פעולה מלא עם קשת רחבה של ספקים וחברות מתחום ההפקות, המעניקים לנו את האפשרות לתת מענה מקיף ומשלים לכל אירוע מיוחד. הקמת במות לאירועים והשכרת מסכי LED ברמה גבוהה! בין השירותים ללקוחותינו הקמת במות לאירועים, הגברה ותאורה, השכרת מסכי לד, השכרת ציוד לאירועים, לכנסים, לישיבות, לבעלי חברות ועוד. לפרטים נוספים ולהצעת מחיר צרו קשר עכשיו, שירות מעולה מובטח!
נותן שירות באזור חדרה
ShareLive שרלייב
ShareLive שרלייב
טלפון: 076-8882605
דוד המלך 44, ראש העין
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00
שרלייב הינה חברה ותיקה החלוצה בשוק בתחום שידור וידאו אונליין לאינטרנט. במשך השנים צברנו ניסיון רב, וכיום החברה מתמחה באספקת מגוון שירותי שידור וידאו והפצה מקצועיים לצרכים שונים ביניהם: שידור חי לאינטרנט (Live Video Streaming & CDN) של אירועים שונים פרטיים או ציבוריים, שידור וידאו ישיר מנקודה לנקודה (P2P) מכל מקום לכל מקום בעולם, להקרנה על גבי מסכים, באיכות HD או למספר מוקדים שונים (P2MP), שירותי הפצה באינטרנט של תכני וידאו און ליין מבוקרים ומאובטחים, התקנת מערכות שידור (Uplink) מקצועיות קבועות או אספקת מערכות ניידות, שירותי אינטגרציה של צילום והפקה לאינטרנט עם אפשרויות פרסום וכתוביות, אינטגרציה עם מערכות לוויין, ניידות שידור ואולפנים, בנוסף שירותי ענן-גיבוי נתונים אחסון מידע ועוד, וכמובן ייעוץ ושרות אמין ומקצועי.
נותן שירות באזור חדרה
ולדי הפקות
ולדי הפקות
טלפון: 076-8881387
פתוח 24/7
מבצע 20% הנחה למזמינים. אנו מתמחים באירועים שונים ומגוונים, עם ניסיון רב בתחום מעל 10 שנים. מגוון עשיר ורחב של שירותים מהמתקדמים ביותר , ביניהם: אירועים לחתונה, בוטיק, בר/ בת מצווה, ימי הולדת, ארגון כנסים, מופעים, אירועי חברה, הרמות כוסית וכו. יחס חם והקשבה אישית לצרכים של כל לקוח הובילו לאירועים מחויכים ובלתי נשכחים..

עסקים נוספים נותני שירות באזור חדרה

נותן שירות באזור חדרהוידאו פלוסוידאו פלוס
הסלע 2, שוהם
בתיאום טלפוניוידאו פלוס מתמחה בתכנון, אינטגרציה וביצוע של מערכות מולטימדיה חכמות להתקנות שונות בארץ וברחבי העולם. מערכות אלו כוללות קירות
אתראתר
גלריהגלריה
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום מקרנים מטולים ומסכים בחדרה. לרשותכם מצד ימין אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום המקרנים מטולים ומסכים. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בחדרה והשרון או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.