חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

ייצור ותיקון ציוד ספורט בעץ אפרים

(4 תוצאות)
נותן שירות באזור עץ אפרים
איירסופט נצרת
איירסופט נצרת
טלפון: 076-8621451
אזור תעשיה א 2, נצרת
ייפתח בשעה: 10:00
איירסופט נצרת עוסקים במכירה של ציוד טקטי וכל מה שצריך לשחקני איירסופט ושחקני פיינטבול. שירות אדיב ומקצועי לכל לקוחותינו תוך עמידה בלוחות זמנים. משלוחים לכל הארץ. לפרטים נוספים חייגו!
נותן שירות באזור עץ אפרים
ש. עולם הספורט s.sportworld
ש. עולם הספורט s.sportworld
טלפון: 076-8883522
ערמון 7, יבנה
ייפתח בשעה: 08:00
טכנאי ציוד למכוני כושר וייבוא ושיווק ציוד לחדרי כושר - הליכונים אליפטיקלים, ציוד כח. בעל ניסיון של 15 שנה בתחום התיקון של ציוד לחדרי כושר והרכבות של חדרי כושר למאות לקוחות מרוצים. מבצע אישורי תקינות לחדרי כושר. אחריות על כל תיקון עד 4 חודשים! לייעוץ ולפרטים נוספים חייגו כעת, שירות מעולה מובטח!
נותן שירות באזור עץ אפרים
צ'מפיון פיטנס 2023 בע"מ
צ'מפיון פיטנס 2023 בע"מ
טלפון: 076-8881836
פתוח 24/7
צמפיון פיטנס - ציוד לחדרי כושר ציוד ספורט מקצועי הינה מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום חדרי הכושר.החברה מתמחה בתכנון והקמת חדרי כושר מקצועיים, תוך ליווי ותמיכה מקצועית וטכנית, החל משלב הרעיון ועד למימושו .מחלקת השירות והמכירות מספקת מענה מיידי לכל בעיה טכנית הקשורה באחזקה של ציוד הכושר . צרו קשר!

עסקים נוספים נותני שירות באזור עץ אפרים

נותן שירות באזור עץ אפריםיורוטק טכנולוגיות יצור יבוא ויצוא בע"מיורוטק טכנולוגיות יצור יבוא ויצוא בע"מ
(1 המלצות)
כוכב יאיר
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00אני רוצה חדר כושר יוסף נתניה
אתראתר
גלריהגלריה
רשימת העסקים הנל מהווה רק את בעלי המקצוע, החברות, החנויות והעסקים בתחום ייצור ותיקון ציוד ספורט בעץ אפרים העונים על התחומים הבאים: . לרשותכם מצד שמאל אפשרות סינון לעסקים נוספים בתחום הייצור ותיקון ציוד ספורט. תוכלו לבחור בעסקים לפי התמחות ספציפית, עסקים הנתונים שירות בעץ אפרים וראש העין הסביבה והשומרון או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.