החופש הגיע ואתם שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים?

קייטנה היא פתרון מצויין, שכן היא מאפשרת להורים לעבוד ומהווה מסגרת הולמת וחינוכית לילד. כיצד מוצאים קייטנה איכותית עבור הילד? ארגון "אמון הציבור" ריכז עבורכם מספר המלצות חשובות:

  • חשוב לבדוק שלמפעיל הקייטנה יש אישור תקף של הרשות המקומית ומשרד החינוך.
  • רצוי לקבל המלצות מחברים וחוות דעת מהסביבה.
  • לא כדאי להסתפק אך ורק על הצהרות המפעיל או המשווק שמפורסמות בעלון השיווק.
  • בצעו סקרי שוק והשוו מחירים לפי מספר הימים ומה המחיר כולל.
  • בדקו שאין תוספות למחיר כמו טיולים נוספים, חומרים או ארוחות.
  • דירשו לקבל את ההסכם הכתוב ובידקו האם ההסכם תואם את ההבטחות שנמסרו לכם בעת ביצוע העסקה.
  • אל תסתמכו על התחייבויות הניתנות בעל פה.
  • במקרה של ביטול על ידי העסק, הנכם זכאים לקבל החזר כספי מלא.
  • בדקו האם קיים ביטוח למקרה של פגיעה או נזק?
  • במקרה שמזמינים קייטנה באמצעות הטלפון או האינטרנט, ניתן לבטלה תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, ובלבד שנותרו שני ימי עסקים עד תחילת השירות.
  • העסק יכול לדרוש דמי ביטול בסך 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבין השניים.
  • במקרה שמזמינים קייטנה מול נציג - ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום העסקה, ובתנאי שנותרו למעלה מ-14 ימי עסקים עד למועד פתיחת הקייטנה.

תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה: www.emun.org