מערכת פריוריטי לניהול יעיל של עסקים

מערכת פריוריטי הינה המערכת המובילה לניהול של עסקים בינוניים וגדולים. מדובר בסוג של מערכת ניהול ERP אשר מותקן אצל רוב רובן של החברות המובילות במשק, ולא בכדי. מכיוון שחלקו הארי של הפעילות העסקית מתבצע כיום באמצעות המחשב, על מנת לנהל עסק בהצלחה ישנו צורך לעשות שימוש בכמה אפליקציות במקביל. החיסרון של שימוש במספר תוכנות שונות הינו ברור- חוסר התיאום ביניהן עלול לגרום לשיבושים או עיכובים בהעברת מידע ממחלקה למחלקה, כמו גם לקשיים בראייה כוללת וביכולת התכנון לטווח הארוך. הצורך בתוכנה אחת אשר תאחד את כל הפעילות בעסק היא זו אשר הביאה לפיתוח של מערכת פריוריטי. נוסף על מערכת זו, קיימת בשוק גם מערכת ניהול ERP נוספת, הנקראת מערכת זום- מערכת זו עושה שימוש רק בחלק מהמודולים של פריוריטי והיא מיועדת עבור עסקים קטנים בלבד.

 מערכת פריוריטי מתאימה לכל עסק ועסק

מערכת פריוריטי היא, אם כן, תוכנת מחשוב רב תחומית אשר חולשת כל תחומי העשייה של העסק. שימוש במערכת זו מאפשר סנכרון מרבי של הפעילות ולפיכך היא מסייעת רבות להתייעלות ולהגדלת הרווחיות. המערכת בנויה מכמה מודולים, אשר אחראים כל אחד על תחום אחר. המערכת הבסיסית מגיעה עם המודולים הללו: ניהול כספים, הנהלת חשבונות, ניהול הייצור, רכש, ניהול מלאי, מכירות ושיווק. מערכת ניהול ERP חייבת, יחד עם זאת, להיות מותאמת לצרכים הספציפיים של העסק שבה היא מוטמעת. לפיכך, על מנת להפיק את המרב מהאפשרויות אשר מערכת פריוריטי, יודעת להציע, יש צורך בליווי מקצועי של חברה אשר מתמחה בהקמה של מערכת ניהול ERP, שתוכל להתאים את המודולים הנוספים הנכונים עבורכם אשר ישלימו את חבילת הבסיס. לאחר ההדרכה הראשונית, החברה גם תשמור איתכם על קשר ותוכל לייעץ לכם במידה והעסק יגדל או יתפתח לכיוון חדש.

 נוחות בצד יעילות

 ישנן שתי תצורות עיקריות של מערכת ניהול ERP אשר פותחו בהתאם לצרכים השונים של שני המגזרים המרכזיים בשוק- מסחר ושיווק ותעשייה. מערכת פריוריטי מסחרית כמו גם מערכת פריוריטי תעשייתית, מגיעות שתיהן עם אותה חבילת מודולים בסיסית. נוסף על היעילות שהיא מאפשרת, יתרון מרכזי נוסף של המערכת היא הנוחות והקלות של השימוש בה. ראשית, מכיוון שכל האפליקציות מופעלות דרך אותה תוכנה, משתמש הקצה אינו צריך להתרגל לממשקי עבודה רבים ושונים. מערכת ניהול ERP מתנהלת דרך ממשק אינטואיטיבי וקל ללמידה-  ברגע שהעובד התרגל למודול אחד, הוא יכול בקלות רבה לעבור למודול אחר או למודול חדש. שנית, המערכות עובדות בסנכרון מלא עם כל תוכנות האופיס, כך שניתן להמשיך לעשות שימוש בהן ולהטמיע את המסמכים אל תוך המערכת. לסיום, הריכוזיות של המערכת מאפשרת לעשות בקרה על כל תחומי הפעילות במקביל ללא מאמץ.