חיפוש עסקים
חיפוש אנשים
arrow-down-menu
איזה עסק למצוא לך?
autocomplete right icon

משרדי פרסום בעשרת

(11 תוצאות)
נותן שירות באזור עשרת
קריאייטיב מיזם בע"מ
קריאייטיב מיזם בע"מ
טלפון: 03-9601622
אדמו"ר הרש"ב 13, כפר חב"ד
בתיאום טלפוני
קריאייטיב מיזם הוא משרד פרסום יצירתי ועדכני שפועל למעלה מעשור בלב המיינסטרים החרדי. במשרד פועלות מחלקות פלנינג וקופירייטינג שמתנקזות למחלקת סטודיו מוכשרת.
נותן שירות באזור עשרת
חברת פרסום Myraj media
חברת פרסום Myraj media
טלפון: 076-8896659
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
מחפשים את משרד הפרסום המקצועי עבורכם? אצלנו תקבלו שירות ברמה הכי גבוהה לפרסום בפלטפורמות הגדולות בעולם. פרסום ברשתות חברתיות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם. מיתוג אישי, עיצוב לוגו, כתיבת תכנים וכל המעטפת לקידום אפקטיבי של העסק. אנו מתמחים בפרסום ברמה ארצית ובינלאומית לכל מטרה. לפרטים נוספים צלצלו!
נותן שירות באזור עשרת
מנטש דיגיטל - מנטש נתנאל
מנטש דיגיטל - מנטש נתנאל
טלפון: 076-8615894
מוהליבר 5, בת ים
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00
בעל עסק מעוניין להופיע ברשת? לקבל יותר פניות? נעים להכיר מנטש דיגיטל, שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים מכל הסוגים:- מתמחים בניהול קמפיינים ברשתות חברתיות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק. פרסום בגוגל, עזרה בהכנת גרפיקות, כתיבת תוכן שיווקי, - בניית בוטים בסיסיים, - בניית אוטומציות בסיסיות. שרות מקצועי, אדיב מותאם לצרכי הלקוח. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו כעת!

עסקים נוספים נותני שירות באזור עשרת

נותן שירות באזור עשרתיצירה אפקטיבית משרד פרסוםיצירה אפקטיבית משרד פרסום
(1 המלצות)
בתיאום טלפוניפגשתי משרד פרסום שמבין לעומק את העסק ואת האנשים מאחורי העסק קבלתי עבודה רצינית והתוצאות היו חזקות ואפקטיביות ממליץ לכל מי שרו
נותן שירות באזור עשרתכוכב פלוסכוכב פלוס
הירדן 19, בני ברק
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00כוכב פלוס - משרדנו מתמחה בכל עולמות הפרסום החל מבניית אסטרטגיה שיווקית תוך מחקר, קבל יעד, עיצוב כתיבה ותכנון מודעות לעיתונות,
נותן שירות באזור עשרתקבוצת איי.אם.פי IMP LTDקבוצת איי.אם.פי IMP LTD
(1 המלצות)
יפו 97, ירושלים
ייפתח ביום ראשון בשעה: 09:00IMP has over 30 years experience enabling brands to expand beyond their natural geographic and linguistic reach. With unpar
אתראתר
נותן שירות באזור עשרתפרסום מימד-לציבור חרדי/דתיפרסום מימד-לציבור חרדי/דתי
בתיאום טלפוניפרסום מימד- משרד פרסום עם וותק רב. עובד עם הציבור הדתי/חרדי. נתינת שירות מקצועי וליווי אישי בכל הארץ.
נותן שירות באזור עשרתפרסום דן - דפוס דיגיטליפרסום דן - דפוס דיגיטלי
העבודה 11, אשדוד
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00פרסום דן - דפוס דיגיתלי | עיצוב גרפי | מיתוג | בניית אתרים בעל עסק? אצלנו תמצא מענה המותאם בדיוק לעסק שלך בליווי אישי ומקצוע
נותן שירות באזור עשרתאבני שיווק ופרסום דיגיטליאבני שיווק ופרסום דיגיטלי
(7 המלצות)
יד מרדכי, יד מרדכי
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00רותם איש יקר עשה מעל ומעבר לעזור לי בפיתוח וקידום הפרסום של העסק שלי . ההצלחה שלי היא הרבה בזכותו
חנותחנות
גלריהגלריה
נותן שירות באזור עשרתערוץ הלא טי.וי. בע"מערוץ הלא טי.וי. בע"מ
(2 המלצות)
פתוח עד השעה: 08:00ערוץ טלוויזיה למגזר הערבי משודר בערוץ 30 גם ביס וגם בהוט, ערוץ שפועל 24 7 ומשדר מגוון חדשות אקטואליה,שידור חי, סדרות, סרטים,
אתראתר
חנה גינזבורג מיתוג ואסטרטגיהחנה גינזבורג מיתוג ואסטרטגיה
ייפתח ביום ראשון בשעה: 08:00בעלי עסק? פותחים עסק? היי נעים מאוד אני חנה ואני מלווה אתכם כל הדרך בכל מה שקשור למיתוג עסקי, שיווק, גרפיקות, לוגו לעסק שלכם.

יש לכם מוצר נהדר, שכולם רוצים, ואתם יכולים למכור אותו במחיר נפלא. אבל איך מספרים את זה לעולם? איך מייצרים סקרנו ועניין סביבו, ומי מטפל בכל אלה? התשובה כאן - משרדי פרסום בעשרת.
תפקידו של הפרסום הוא למכור. זהו חלק ממה שמכונה "תמהיל השיווק", שכולל גם יחסי ציבור למשל (שתפקידם ליצור אמפטיה כלפי מוצר או מותג), ניהול לוגיסטי ועוד. מי שמנהלים תקציבים, קובעים אסטרטגיה ומייצרים את התוכן, הם משרדי פרסום. 

 

באילו שלבים מעורבים משרדי פרסום בעשרת?

העבודה מתחילה במה שמכונה מיתוג לעסקים. פרוש הביטוי הזה הוא הפיכה של מוצר או חברה לשם-דבר; משהו שניתן להתייחס אליו. לדוגמא, תפוז הוא תפוז, אבל תפוז ג'אפה, הוא כבר משהו אחר. למותג יש כוח וזהות שאין למוצר גנרי ("סתם תפוז") ואפשר להרוויח עליו יותר. 
השלב הבא הוא תכנון קמפיינים ובחירה של ערוצים מתאימים להעברת המסרים. כיום, למשל, הרבה מהקמפיינים מתבצעים באינטרנט, והמדיום הזה הפך להיות חשוב - אולי החשוב ביותר. ולמרות ששיווק באינטרנט הוא דבר שאנחנו עדיין לומדים, יש בהחלט משרדי פרסום בעשרת שזו כל ההתמחות שלהם. אלה מבצעים תכנון קמפיינים ומוציאים אותם אל הפועל תמורת עמלות, ברוב המקרים.
תחום נוסף, משיק, הוא תחום קידום אתרים. בנושא זה מטפלים ברוב המקרים משרדים שזו המומחיות שלהם. ייתכן והם ינהלו גם קמפיינים "ממומנים" (כלומר קניית מדעות בתשלום, במנועי חיפוש או אתרים), אבל חלק גדול מהעבודה שלהם יתבסס על הבאת גולשים לאתר, באמצעות מנועי החיפוש עצמם; גוגל, יוטיוב ואחרים.  

 

האם משרדי פרסום כבר לא מטפלים במדיה מסורתית?

טלוויזיה, עיתונים, מגזינים וכו': בוודאי שכן. עולם הפרינט והמדיה המשודרת עדיין חשובים ועדיין מהווים חלק חשוב מאוד בתמהיל הפרסום. מחלקות המדיה במשרדי פרסום בעשרת עדיין עוסקות בנושאים אלה, גם אם התקציבים שמופנים אליהם כיום הם נמוכים יותר, בהשוואה לעבר.

המשך קריאה