פרטים

כמה מילים על העסק
סטודיו צופן התקווה - עוסק בדברים* המעוררים תקווה, כי אדם בלי תקווה חשוב כמת, הסטודיו מטמיע אסטרטגיה של תקווה שהיא המניע של קהלי היעד לתנועה לחיבור ולקניה, באישי, חברתי, שיווקי מדיני, הנושאים שבהם אנחנו מטפלים:
1. כתיבה מעוררת
2. הכלי לאירוע דינמי – קמפיין דינמי
3. עיצוב פנים עם פנימיות
4. ציור עם תוכן – למוסדות, סטורי בורד התקווה
בהמלצת משרד החוץ, סבר פלוצקר, שרי אריסון
https://www.code2hope.net/feedbacks
1.כתיבה שיווקית מעוררת - היסוד של העולם זאת האמירה" כי בעשרה מאמרות נברא העולם"
לקוחות: פרטיים, משרד החוץ, , משרד התיירות, קוואסקי קליית יוסי, hp
2.ארועיים דינמיים - אנחנו המצאנו את המוצר מדף "קמפיין דינמי" – שיתוף יצירתי של כל המתכנסים לציור מאחד תחת כותרת האירוע
לקוחות: roche שרי אריסון, בנק אגוד, בנק הפועלים, עיריית ירושלים, חוצות היוצר
קישור לשרי אריסון
3.עיצוב פנים עם פנימיות - לפרטיים ותערוכות מסחריים- מאחר ויש לנו את הכלים היצרתיים של כתיבה וציור, יש לנו ייתרון על מעצבי פנים שהם טכניים וחסרי השראה
לקוחות: מרכז מבקרים בסין, השקת האופנוע החזק בעולם, קופת חולים לאומית, גוגן – סטודיו בר ביסטרו בר דוד בלילנבלום, ת"א
4. ציור עם תוכן - למוסדות ציבור – הציור נועד לתת מימד נוסף לכתיבה, אם כי הכתיבה מעוררת יותר ולכן הספר תמיד טוב יותר מהסרט
קישור ליוטיוב, סטורי בורד התקווה
https://www.youtube.com/watch?v=ThQ6kmhF1Aw מעוררים על ידי הטמעת התקווה, ככלי המניע, אישית, חברתית, שיווקית

חוות דעת

מה דעתך על העסק?
28 גולשים
ביקרו בדף זה בחודש האחרון
יוסי | 26.11.2018
תמונת המשתמש
עפר אלוני הצליח לעורר את העסק שלי למחוזות חדשים
תמונת המשתמש
סטודיו צופן התקווה - עפר שרנקה אלוני|04.09.2020
לעורר, זה המושג שאני עובד עליו, כי ההרגל מונע מאתנו את הדרייב של החיים, עפר
לדירוג המלא

מידע נוסף

קופון מתנה

כתיבה אישית
זה העסק שלך?לעדכון פרטים