אין לי מילים לתאר את האכזבה מהשירות של דלתא.
אני לקוחה טובה וקבועה שלכם. לאחרונה שמחתי לגלות שיש לכם אתר אונליין וביצעתי הזמנה.
חלק מהמוצרים לא היו מתאימים במידה ופניתי במייל לשרות לקוחות, שם מובטח שיחזרו אלי תוך 72 שעות.
לאחר חמישה ימים, באין מענה, עשיתי הזמנה חדשה ובמקביל התקשרתי לשרות לקוחות לשם השבת הפריטים.
המתנתי 42 (!!!) דקות על הקו בסיומן נעניתי שאוכל לקבל החזר כספי בסניף. כיוון שהעיסקה הייתה אמורה להתבצע היום, יום אחד אחרי המועד המותר, ביקשתי מהנציגה שתפנה לסניף על מנת שלא תהיינה בעיות ביום ההחזרה.
היום באתי להחזיר את המוצרים. ברגע שזכיין החנות, שעמד ליד הקופה, גילה שאני לקוחה מהאתר שבאה לקבל זיכוי, הוא נהג בי בזלזול, כולל הצהרות כמו "מה את קונה מהאתר" ובאופן כללי חוסר לויאליות לרשת שהוא זכיין בה.
המוכרת איתה דיברו משירות הלקוחות טענה שקיבלה אישור על החלפה ולא על החזר והזכיין טען
אין לי מילים לתאר את האכזבה מהשירות של דלתא. אני לקוחה טובה וקבועה שלכם. לאחרונה שמחתי לגלות שיש לכם אתר אונליין וביצעתי הזמנה. חלק מהמוצרים לא היו מתאימים במידה ופניתי במייל לשרות לקוחות, שם מובטח שיחזרו אלי תוך 72 שעות. לאחר חמישה ימים, באין מענה, עשיתי הזמנה חדשה ובמקביל התקשרתי לשרות לקוחות לשם השבת הפריטים. המתנתי 42 (!!!) דקות על הקו בסיומן נעניתי שאוכל לקבל החזר כספי בסניף. כיוון שהעיסקה הייתה אמורה להתבצע היום, יום אחד אחרי המועד המותר, ביקשתי מהנציגה שתפנה לסניף על מנת שלא תהיינה בעיות ביום ההחזרה. היום באתי להחזיר את המוצרים. ברגע שזכיין החנות, שעמד ליד הקופה, גילה שאני לקוחה מהאתר שבאה לקבל זיכוי, הוא נהג בי בזלזול, כולל הצהרות כמו "מה את קונה מהאתר" ובאופן כללי חוסר לויאליות לרשת שהוא זכיין בה. המוכרת איתה דיברו משירות הלקוחות טענה שקיבלה אישור על החלפה ולא על החזר והזכיין טען