העסק שלך לא כאן? להצטרפות חינם חץ

המלצות לבחירת תשתית תקשורת באדיבות אמון הציבור

מעוניינים להתקין תשתית תקשורת בבית או במשרד?

ארגון "אמון הציבור" מציג לפניכם מדריך קצר עם כל הנקודות שחשוב לדעת בעת ההתקשרות עם חברות תשתיות התקשורת:

לפני שחותמים על חוזה

  • דירשו לקבל את ההסכם בכתב, ובידקו האם מופיעות ההבטחות שנמסרו לכם בעת ביצוע העסקה.
  • דירשו פירוט בכתב על כלל העניינים המהותיים לעסקה (תנאי התקשרות, מחיר כולל מע"מ וחיובים נוספים, לאיזה תקופת זמן מוצע המחיר, אופן ביטול העסקה, אחריותכם על ציוד הקצה – המודם) לפני החתימה.
  • דרשו לקבל בכתב כל שינוי בתנאי ההתקשרות: מהירות הגלישה, מחיר וכדומה.
  • היום אין מסלולים בהתחייבות, כך שתוכלו לסיים מתי שתרצו את ההתקשרות ולעבור לחברה מתחרה בתנאים טובים יותר. 
  • בצעו  סקר שוק לפני החתימה עם החברה המקבילה ונסו לקבל את התוכנית האטרקטיבית ביותר עבורכם.
  • חשוב לעקוב אחר החשבוניות מידי חודש. ובדקו האם יש טעויות בחשבון,  האם המחיר עלה ללא הודעה וכדומה.
  • כל חיוב חריג ושאינו ברור חשוב  לפנות בהקדם האפשרי לבירור.

שירות טכני

  • זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שתואמה.
  • אם הטכנאי איחר מעל שעתיים מעבר לזמן ההמתנה שנקבע אתם  רשאים להגיש תביעה לפיצויים ללא הוכחת נזק בשיעור 300 ש"ח. 
  • איחור של מעל שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה שנקבע אתם רשאים להגיש תביעה לפיצויים ללא הוכחת נזק בשיעור 600 ש"ח.

התנתקות משירות

  • זכרו כי אין קנסות יציאה ואתם יכולים לסיים את ההתקשרות בכל עת.
  • אם אתם רוצים להתנתק פנו אל החברה בכתב (רצוי באמצעות דואר רשום) ושמרו תיעוד על הפניה.
  • אם ביקשתם להפסיק את השירות והחברה מוסיפה לחייב אתכם לאחר שחלפו שלושה ימים ממתן הודעת הביטול ניתן לתבוע פיצויים ללא הוכחת נזק עד 10,000 ש"ח.
  • בדקו על החזרת ציוד הקצה (מודם) והאם אי ההחזרה תגרור עלות מצידכם.
  • לתשומת ליבכם, אם החברה איחרה באיסוף ציוד הקצה (מודם) אין היא רשאית לגבות דמי שימוש עבור זמן זה, מעבר לשלושת הימים מיום מתן הודעה התנתקות.

תלונה אחת שווה אלף קיטורים - להגשת תלונה www.emun.org