מחיר תריס גלילה ידני

כמה עולה תריס גלילה ידני?

עלות תריס גלילה ידני היא בין 900-350 ש"ל למ"ר, כולל התקנה וללא מע"מ, המחיר מתייחס לתריס גלילה ידני עם שלבי פלסטיק מ-PVC. עלות תריס גלילה ידני עם שלבי אלומיניום היא בין 1,400-700 ₪ כולל התקנה בבית הלקוח.
 

ממה מורכב מחיר תריס גלילה ידני?

מחיר תריס גלילה ידני מורכב משיחת ייעוץ עם קבלן אלומיניום מנוסה, מדידות הפתחים בבית הלקוח, ייצור התריס – מסגרת אלומיניום, שלבים לפי בחירת הלקוח, מנגנון ידני לתפעול התריס, בניית ארגז והתקנה.
 

איך מתקינים תריס גלילה ידני?

התקנת תריס גלילה ידני דורשת ידע, ניסיון וציוד מקצועי. התקנה מקצועית מונעת תקלות ובעיות בעתיד. כדאי לדעת כי אורך החיים של תריס גלילה ידני הוא לרוב 15 עד 20 שנים, ואחת לתקופה יש להחליף את הרצועה, אפשר להחליף אותה בשיטות עשה זאת בעצמך.

התקנת התריס הידני בבית הלקוח היא עבודה פיזית מורכבת, לכן מומלץ להשאיר את המלאכה רק לבעלי מקצוע מנוסים. יש להתקין את שלבי תריס הגלילה דרך הארגז הפנימי או החיצוני, אם אין תשתית מוכנה לארגז יש להכין פתח בקיר ולבנות ארגז. לאחר התקנת התריס מסביב לציר הגלילה, מורידים את השלבים למטה, מבצעים כוונון, מתקינים את הרצועה הידנית, מחזקים ברגים ובודקים את תפעול התריס. לאחר בדיקה סוגרים את הארגז.

כדי להתקין תריס גלילה ידני בבית מומלץ לבחור כאן באתר B144 חברה מקצועית לייצור ולהתקנת תריסי גלילה.
 

מחיר תריס גלילה ידני מייצג את טווח המחירים הממוצע בתחום תריסים וחלונות. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה, גודל התריס, מספר פתחים ותריסים ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לתריסים וחלונות

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • מיכאל  אחזקותמיכאל אחזקות
    פתוח עד השעה: 00:00מיכאל אחזקות -חברתנו מתמחה בהתקנת תריסים מכל הסוגים והתקנת רשתות. השירות ניתן ללקוחות פרטיים ובעלי עסקים. כמן כן מבצע כל הת
    גלריהגלריה
  • עבודות אלומיניום-יוסי זוארץעבודות אלומיניום-יוסי זוארץ
    נותן שירות באזור ראשון לציון
    פתוח עד השעה: 18:00יוסי זוארץ מתמחה בכל עבודות אלומניום ברמה גבוהה ובמחירים ללא תחרות כגון: התקנת חלונות,תיקוני תריסים תריסים חשמליים, חלונות ב
    גלריהגלריה
  • אבייב פתרונות אלומיניוםאבייב פתרונות אלומיניום
    (2 המלצות)
    נותן שירות באזור אשקלון
    פתוח עד השעה: 20:00אדם מיקצועי והגון
    אתראתר
    גלריהגלריה