מחיר תיקון תכשיטי זהב

כמה עולה תיקון תכשיטי זהב?

עלות תיקון תכשיטי זהב נעה בין 50-500 ₪.

 

ממה מורכב מחיר תיקון תכשיטי זהב?

המחיר תלוי בסוג התכשיט – שרשרת, עגילים, צמיד, טבעת ואפילו סיכת זהב. כמובן, תלוי בעיקר בסוג הנזק. ישנם תיקונים שאורכים מספר שניות כמעט ללא תוספת של חומרי עבודה, ולחלופין תיקונים שמצריכים עבודה ממושכת ותוספת של חומרי עבודה ואפילו תוספת זהב.

 

אילן נזקים יכולים לקרות לתכשיטי זהב?

תכשיטי זהב הם לרוב עדינים מאוד וזהו חלק מהיופי שלהם. הם יכולים להישרט, להיקרע ולהתעקם, ואבנים שמעטרות אותם יכולות ליפול. לרוב, תכשיטים שנקרעים זוהי הסיבה הנפוצה לגשת לצורף.

 

באילו מקרים כדאי לגשת לאיש מקצוע לתיקון תכשיטי זהב?

מומלץ לגשת לתיקון כאשר הנזק לתכשיט אינו מאפשר לענוד אותו, לדוגמה במקרה של תכשיט שנקרע, נשבר או התעקם מאוד, ואכן זוהי הסיבה הנפוצה לתיקון תכשיטי זהב. בנוסף, כדאי לתקן את התכשיט כשהנזק מכער אותו מאוד, לדוגמה במקרה של אבן שנפלה או פנינה חסרה. במקרה של נזק לאופי וליופי של התכשיט, מוטב לא לענוד אותו עד שיתוקן. אצלנו בעמוד תוכלו למצוא את פרטיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים לתיקון של תכשיטי זהב.  

 

מחיר תיקון תכשיטי זהב מייצג את טווח המחירים הממוצע בתחום תכשיטים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לתכשיטים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • koket-קוקט-אביזרי שיערkoket-קוקט-אביזרי שיער
    (12 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    בתאום מראשקיבלתי יחס חם, קיבלתי שירות נעים הייתה ממש חווית קניה מהנה. וידעתי שבכל בעיה או בקשה יש למי לפנות.
    גלריהגלריה
  • תכשיטי אופנה  jewel-n-moreתכשיטי אופנה jewel-n-more
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    פתוח עד השעה: 20:00קיבלתי יחס חם
    חנותחנות
    אתראתר
  • Very AnnaVery Anna
    בתאום מראשVery Anna תכשיטי כסף וזהב בעיצוב אישי על ידי המעצבת אנה אבוחצירה, התכשיטים מיוצרים באיטליה באיכות גבוהה מאוד ומיובאים לארץ. נ
    אתראתר
    גלריהגלריה