מחיר תיקון שרשרת זהב

מה מחיר תיקון שרשרת זהב?

עלות תיקון שרשרת זהב נעה בין 50-500 ₪.

 

ממה מורכב מחיר תיקון שרשרת זהב?

המחיר תלוי בסוג הנזק שמצריך תיקון. ישנן בעיות פשוטות יחסית לתיקון, כדוגמת שיבוץ סוגר חדש במקום סוגר שנשבר או נקרע. לחלופין, ישנן בעיות שמצריכות עבודה רבה יותר, כדוגמת תיקון תליון שנשבר או שרשרת שנקרעה למספר חתיכות.

 

אילן נזקים בשרשרת זהב כדאי לתקן?

ראשית, כדאי לתקן נזקים שלא מאפשרים לענוד את השרשרת, כדוגמת שרשרת קרועה או שרשרת שהסוגר שלה נהרס. בנוסף, כדאי לתקן נזקים שלא ניתן להסתיר והורסים את מראה השרשרת, כדוגמת אבנים שנפלו.

 

איך לשמור על שרשרת זהב מפני נזקים?

אם אתם צפויים להשתתף בפעילות שעלולה לגרום נזק לשרשרת, לדוגמה – לקרוע אותה מעליכם, כדאי שלא לענוד אותה. אם מדובר בשרשרת חגיגית ומיוחדת, כדאי להוריד אותה מעליכם לאחר השימוש ולשמור במקום בטוח, כיוון שכל זמן שהיא עליכם – היא כמובן חשופה לפגיעות.

 

איך לבחור צורף תכשיטים איכותי לתיקון?

בחרו בצורף שמציג תעודת צורפות, בעדיפות לצורף שניתן למצוא עליו פרטים והמלצות באינטרנט. אצלנו בעמוד תוכלו למצוא את פרטיהם של צורפים מקצועיים ומוסמכים המנוסים בתיקון תכשיטים.

 

מחיר תיקון שרשרת זהב מייצג את טווח המחירים הממוצע בתחום תכשיטים. מדובר במחיר בסיסי, הניתן בגדר המלצה בלבד. אין בו כדי לחייב את בעלי העסקים המופיעים באתר והמחיר עשוי להשתנות לפי מורכבות העבודה ואיכות חומרי הגלם.

מחירים מומלצים לתכשיטים

עסקים מומלצים בתחום

לתוצאות נוספות
  • תכשיטי קבלה ויודאיקהתכשיטי קבלה ויודאיקה
    (1 המלצות)
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 11:00תכשיטים מיוחדים ומעוצבים והכי כיף ששואלים מה זה השמות הללו, כיף לענוד משהו שאין לאחרים. מומלץ מאוד.
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • Very AnnaVery Anna
    בתאום מראשVery Anna תכשיטי כסף וזהב בעיצוב אישי על ידי המעצבת אנה אבוחצירה, התכשיטים מיוצרים באיטליה באיכות גבוהה מאוד ומיובאים לארץ. נ
    אתראתר
    גלריהגלריה
  • סיאם תכשיטים ומתנות מהמזרחסיאם תכשיטים ומתנות מהמזרח
    נותן שירות ארצי
    ייפתח בשעה: 09:00החנות מתמקדת בעיקר במוצרים מאזור המזרח הרחוק. בטיול שעשינו לפני מספר שנים במזרח התחברנו לשווקים המקומיים ולתרבויות השונות והח
    אתראתר