בריכות שחייה פרטיות הפכו לטרנד ממשי בבתים פרטיים וכיום כמעט שלא ניתן למצוא גינה ללא בריכה.

בעקבות התחזקותו ההולכת וגוברת של הטרנד עולות שאלות רבות בקרב המעוניינים להקים בבריכה בביתם. שאלות אלו מוצאות תשובות שונות ומגוונות ולא תמיד את המענה המקצועי הדרוש. לפיכך ריכזנו עבורכם מקבץ של שאלות נבחרות ותשובות מקצועיות.

שאלה: בריכה היא עסק יקר, לא?

תשובה: לא בהכרח. תודות לביקוש הגבוה לסוגים שונים של בריכות, הרחיבו היצרנים את פס הייצור וכן את סוגי הבריכות המיובאות כך שכיום יכול כל בעל גינה או בית פרטי ליהנות מבריכה מפנקת ואיכותית, מבלי להשקיע בה הון תועפות. כמו בכל דבר האב טיפוס בהתחלה יקר, ברגע שזה הופך לייצור המוני ערך הייצור יורד וכך גם המחיר הסופי לצרכן.

שאלה: האם לצורך בריכה צריך להעסיק איש תחזוקה מיוחד?

תשובה: בעבר נהגו בעלי בריכות להעסיק אנשי מקצוע מיוחדים או כאלה המגיעים מטעם החברה המשווקת לניקוי הבריכה ולתחזוקה השוטפת שלה. כיום, בשל הפופולאריות ההולכת וגוברת של סוגי בריכות שונים ומגוונים, ניתן לתחזק את הבריכה הפרטית באופן עצמאי ובשימוש במגוון אפשרויות ציוד לבריכות שחייה כגון מערכות סינון ומערכות חיטוי ברמה הגבוהה ביותר במשק. מערכות אלו אינן מצריכות פיקוח מתמיד ולכן מאפשרות לבעל הבריכה לתחזק אותה בעצמו.

שאלה: בתקופה בה חשוב לחסוך מים, האם בריכת השחייה אינה מהווה מקור לבזבוז מים?

תשובה: בריכת שחייה אינה מצריכה שימוש בכמויות עצומות של מים. למעשה, השימוש הוא באותם המים כאשר אלו מחוטאים על ידי ציוד מתקדם לבריכות שחייה ומעניקים לשוחים בהם חוויה נעימה ורעננה. החלפת מים בבריכה מתבצעת למעשה רק פעם אחת עם התקנת הבריכה ובפירוקה.

שאלה: בריכות שלא חוטאו כראוי עלולות להיות מסוכנות מאד. כיצד אני יכול להימנע מסכנות אלו?

תשובה: שימוש מבוקר וקבוע בחומרי חיטוי הוא התשובה האידיאלית לשמירה על הבריכה במצב מחוטא ובטיחותי. חומרי החיטוי הקיימים כיום מעניקים בטחון מלא מזיהומים ושומרים על המים במצב מאוזן.
ניתן לברר במקומות המוכרים ציוד לבריכות שחיה, אפילו חנויות באינטרנט שם ניתן למצוא מחירים לרוב זולים, אך חשוב לקנות ממקום בעל סמכות שיכול גם לענות על שאלות שלכם במידה וישנן כאלו.

שאלה: האם בריכות INTEX החדשות טובות כמו בריכות קשיחות אחרות?

תשובה: בהחלט. בריכות INTEX עמידות למשך שנים רבות ועשויות חומרים מוגני קרינה. יריעת הבריכה עצמה משוריינת ומעניקה לבריכה עמידות למשך שנים רבות.