קניית שמלת ערב עלולה להיות עניין יקר למדי, ודי ברור למה: מדובר בשמלה מהודרת, שעשויה מחומרים טובים, בתפירה ובעיצוב מוקפדים מאוד. 
אבל האם חייבים לקנות שמלה בכל פעם שיוצאים לאירוע מיוחד? למה לא לשכור שמלה אחרת ושונה לכל אירוע? הלוא לא תתפסו אף כוכבת קולנוע לובשת שוב ושוב את אותה שמלה.

קניית שמלה משלך: היתרונות

שמלה תפורה למידותייך, מעוצבת בדיוק לפי הסגנון האישי שלך ותפורה מהבדים שאת אוהבת, תראה עלייך מדהים, אין ספק. 

  • אם מדובר באירוע אישי מאוד, בר או בת מצווה של אחד הילדים, חתונה או אירוע של מישהו מאוד קרוב, תרצי בוודאי שמלה מקורית, מעוצבת. כך תשדרי גם את העובדה שהאירוע חשוב לך: "רְאו את ההשקעה!". 

בסופו של דבר כדאי לזכור: אם השמלה תהיה מעוצבת נכון ובמיוחד אם את יוצאת להרבה אירועים נפרדים – עסקיים או חברתיים – תוכלי להשתמש שוב באותה שמלה, בלי להוציא עוד ועוד כסף בכל אירוע. 

והחסרונות?

אותה שמלה לכמה אירועים שונים? מה יגידו החברים?
נכון, השמלה תהיה אולי אותה שמלה, אבל שימוש נכון באקססוריז, תכשיטים שונים לאירועים שונים, עליונית אחרת, ז'קט או שאל ואפילו איפור ותסרוקת, כל אלה יכולים לשנות מהקצה עד לקצה את ההופעה הכללית שלך. 

שכירת שמלה: היתרונות הברורים – והברורים קצת פחות

  • מגוון גדול יותר: חברות להשכרת בגדי ערב ושמלות לאירועים מציעות שפע רב של שמלות במגוון גדול של עיצובים. את תמיד יכולה להוסיף משהו משלך לשמלה – תכשיט או קישוט – שיהפוך אותה לשונה ואישית יותר. 
  • פחות דברים בארון: בינינו, לכמה אירועים בשנה את יוצאת? 

עשי חשבון: אם אין לך שימוש לשמלות רבות, למה לקנות עוד ועוד מהן, רק כדי שיצברו אבק או ינוחו בארון? חשבי גם על איכות הסביבה, ומה שמגיע בסופו של דבר לפח. לא חבל?

  • שינויים בסגנון – והתבגרות: אנחנו לא נשארות בנות 25 לנצח. גם לא בנות 30. ההעדפות העיצוריות שלנו משתנו, סגנון החיים שלנו משתנה ואפילו בני הזוג שלנו משתנים. 

כל אלה, שלא לדבר על מידות הגוף:

  • בסופו של דבר, גם אם פחות נעים להודות בכך, שמלה שכורה עשויה לשבת עלייך טוב יותר מאשר שמלה שנתפרה לפני שנתיים-שלוש, שלא לדבר על חמש שנים ויותר. 

קונה שמלת ערב או שוכרת – זה לא משנה! באתר b144 תמצאי מבחר חנויות ותופרות